Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Звезди от екрана утвърждават "звездния" статус на кафето

0 коментара
Звезди от екрана утвърждават "звездния" статус на кафето
Неотдавнашната поява на Джулия Робъртс в реклама на Lavazza, италианският производител на кафе и кафемашини, потвърди статуса на актрисата като една от най-скъпо платените в света. Мълчаливо усмихващата се знаменитост е получила над 1 милион евро за 45 секунди.

Едновременно с това Джулия Робъртс, продължавайки по стъпките на Клуни, Малкович и Ал Пачино, окончателно утвърди "звездния" статус на самото кафе.

Американската актриса пристигна в средата на ноември да се снима за реклама на Lavazza в Рим. Тя е обикнала този град, както и самата Италия, след снимките на филма "Яж, моли се и обичай", в който нейната героиня поема на пътешествие и прекарва по три месеца в Италия, Индия и Бали. В многобройни интервюта актрисата неведнъж е признавала, че е почувствала най-близка до себе си именно Италия. През септември тя се върна в Рим за представянето на филма, а два месеца по-късно, за да работи с Lavazza.

Участието на знаменитост от такава величина в реклама на кафе е напълно обяснимо. Често марките кафе се оказват не по-малко "скъпи и достойни", отколкото например парфюмерийните, козметичните, алкохолните или автомобилните. Производителите на кафе могат да плащат големи пари, а звездите имат възможност да обясняват своето участие в рекламата с изключителните качества на продукта.

Затова полученият хонорар от Джулия Робъртс, първата актриса, която за роля в киното взе 20 млн. долара, наистина е показателен. За снимките на рекламното видео с продължителност 45 секунди, актрисата спечели 1.2 млн. евро.

Шефовете на Lavazza изглежда са толкова уверени в таланта на Джулия, че от нея дори не се иска да говори.

Тази сума всъщност е платена за появата на Робъртс в кадър и за световно известната ѝ усмивка. Въпреки това този хонорар не е най-големият, който актрисата е получавала в рекламния бизнес. За петгодишния договор с френската козметична марка Lancome, сключен през 2009 г., ѝ платиха 50 млн. долара.

Според сюжета на Lavazza, актрисата е модел или муза на италианския художник от епохата на Ренесанса Сандро Ботичели, който се играе от младия италиански актьор Паоло Руфини. Тъй като Робъртс стои на огромна морска раковина, очевидно художникът работи над платното "Раждането на Венера". Освен тях, в рекламата се появява известното в Италия дуо комици Паоло Бонолис и Лука Лауренти, които през 2009 г. бяха водещи на музикалния фестивал в Сан Ремо.

Художникът се чуди как да накара Джулия да му се усмихне, за да създаде той своя шедьовър. Затова ѝ предлагат кафе. След като тя отпива, на лицето ѝ грейва известната усмивка, мъжете около нея започват да се радват, а Ботичели развълнувано започва работа, за да улови усмивката ѝ. Рекламният клип завършва с намигване на Джулия Робъртс.

Бонолис и Лауренти сътрудничат с Lavazza от 2000 г. Преди това марката, започнала своята история през 1895 г., е снимала в свои реклами певеца Лучано Павароти, а още по-рано – актьора, режисьора и сценариста Нино Манфреди. Именно Манфреди е първото рекламно лице на Lavazza през 1977 г.

Почти веднага след появата на Джулия Робъртс в рекламата на кафе, италианските и британски медии веднага направиха паралел между рекламните кампании на Lavazza и швейцарския производител на кафемашини Nespresso, "дъщерна" фирма на Nestle. Интересът бе предизвикан защото Nespresso от 2006 г. е активно рекламирано от Джордж Клуни, чиято екранна съпруга беше Робъртс в първите два филма за многобройните приятели на Оушън. И точно тази есен Nespresso пусна поредното видео с актьора.

Първата реклама с Клуни беше произведена от рекламна агенция McCann Erickson Paris с режисьора Мишел Гондри, който получи през 2004 г. награда "Оскар" за сценария на филма "Вечното сияние на чистия разум". От този момент популярността на марката забележително нарастваше, а договорът с Клуни се продължава от година на година.

През 2009 г. към Клуни, който налагаше марката Nespresso в Европа (рекламата с него не се показва в САЩ), се присъедини американският актьор Джон Малкович. Преди това холивудските звезди вече бяха работили заедно на снимачната площадка във филма на братята Коен "Изгори след прочитане". Трябва да се отбележи, че появата на Малкович силно разнообрази рекламните клипове с Клуни, които макар интересни и забавни, бяха изградени около един и същ сюжет – диалог на актьора с почитателки, от който става ясно, че момичетата не харесват Клуни, а Nespresso.

В клиповете с Малкович шеговитата битка за кафето и кафемашините е разработена на ново равнище - сега колегата на Клуни се опитва да му ги отнеме, като играе в рекламата ту свети Петър (макар в този конкретен случай явно му липсва връзката с ключове), ту самия Бог. През 2009 г. бяха пуснати две версии на реклама за Nespresso. В едната от тях Клуни, застанал пред райските врати, решава да даде на Малкович кафемашина Nespresso, за да се върне на земята, а в другата – остава в Рая.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.