Агенцията iProspect, която е специализирана в дигиталния маркетинг, вече е на българския пазар и услугите ѝ ще бъдат предлагани чрез медиа агенциите "Карат" (Carat) и "Визеум" (Vizeum), които са част от комуникационното мрежа Dentsu Aegis Network.
Клиентите ще могат да се възползват от опита в изграждането на стратегически кампании, натрупан от над 2 000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континента. Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне – оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии.
“Предвид очакванията ни за продължаване на растежа и появата на нови възможности на този пазар, се радвам да обявим старта на iProspect в България", казва Хартмут Ристер, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network, Турция, Румъния и България, цитиран в съобщение във вторник.
" Вярваме, че с обединението на ресурсите на Dentsu Aegis Network България и iProspect, като дигитална компания №1 в глобален мащаб ще създадем перфектна среда за надграждане на разнообразието от възможности да предоставяме повече стойност на нашите клиенти“, допълва той.
"Мисията на нашите агенции – Carat и Vizeum е да предоставят на клиентите си обслужване, технологии и решения, които генерират истинска бизнес стойност. Ние сме уверени, че iProspect ще стане катализатор за по-нататъшно разширяване на предлаганите дигитални мултимедийни възможности“, допълва Мария Грашнова, главен изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network за България.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
С други думи българските безполезни рекламаджии и перачи се свързаха със световните безполезни рекламаджии. Който го интересува за какви наши хора става дума да потърси мария грашнова в Гугъл.