Агенцията за дигитален маркетинг iProspect влезе на българския пазар

Агенцията iProspect, която е специализирана в дигиталния маркетинг, вече е на българския пазар и услугите ѝ ще бъдат предлагани чрез медиа агенциите "Карат" (Carat) и "Визеум" (Vizeum), които са част от комуникационното мрежа Dentsu Aegis Network.

Клиентите ще могат да се възползват от опита в изграждането на стратегически кампании, натрупан от над 2 000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континента. Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне – оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии.

“Предвид очакванията ни за продължаване на растежа и появата на нови възможности на този пазар, се радвам да обявим старта на iProspect в България", казва Хартмут Ристер, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network, Турция, Румъния и България, цитиран в съобщение във вторник.

" Вярваме, че с обединението на ресурсите на Dentsu Aegis Network България и iProspect, като дигитална компания №1 в глобален мащаб ще създадем перфектна среда за надграждане на разнообразието от възможности да предоставяме повече стойност на нашите клиенти“, допълва той.

"Мисията на нашите агенции – Carat и Vizeum е да предоставят на клиентите си обслужване, технологии и решения, които генерират истинска бизнес стойност. Ние сме уверени, че iProspect ще стане катализатор за по-нататъшно разширяване на предлаганите дигитални мултимедийни възможности“, допълва Мария Грашнова, главен изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network за България.

Още от Бизнес

Кой според вас стои зад решението за отстраняване на Силвия Великова?