Демократът Джо Байдън и неговата партия са събрали рекордните 383 милиона долара през септември за неговата кандидатпрезидентска кампания в САЩ, предаде Ройтерс.
Тази сума надминава предишния рекорд от 365 милиона долара, които Байдън и Демократическата партия събраха през август.
В края на септември Байдън е разполагал с 432 милиона долара за оставащото време до изборите на 3 ноември, заяви ръководителката на неговата кампания Джен О'Мали Дилън.
Събраните средства вероятно ще подсилят финансовото предимство на Байдън пред президента републиканец Доналд Тръмп в битката за Белия дом. Кампанията на Тръмп засега не е обявила колко пари е събрала през септември. През август той и републиканците събраха 210 милиона долара.
Към 31 август демократите са разполагали с 466 милиона долара за предизборната кампания, а републиканците - с 325 милиона долара.
Социологически проучвания на Ройтерс/Ипсос показват, че Тръмп и Байдън са с изравнени позиции във Флорида - един от най-важните от т.нар. колебаещи се щати, но кандидатът на демократите, изглежда, увеличава преднината си в Аризона.
Отделно национално проучване на Ройтерс/Ипсос показва, че Байдън води пред Тръмп с 10 пункта сред всички вероятни избиратели в САЩ. Според допитването, проведено между 9 и 13 октомври, Байдън е подкрепян от 51 процента от вероятните избиратели, а Тръмп - от 41 процента. При националното проучване миналата седмица Байдън имаше преднина от 12 пункта.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
5 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
"Практично" логорействащ Тарикитино, днес Байдън заяви че Уолстрийт са му писали "икономическата програма"! Какво очакваш от това?:):):) Къде да инвестират? Китай не е бизнес за пропускане и ИнтернационализЪма този път майка и баща е на хоризонта. Нали? Октомврийски Революции без мангизи не стават.А с тая комунистическа тъпня изтерепа хлебарките:"Долу тръмпутинската мафия,този CANCER OF AMERICA"Пропусна и "Смърт на капитализЪма" и "Пролетарии от всички страни съединявайте се". Марксист-Таварищите ти обаче са те пожълтили с плюсове(по устав) въпреки тези ти непростими пропуски!
Абе и Хиларито беше напред и с парите и с одобрението, пък какво стана накрая? Истерия, сълзи и сополи! Сега е ред на Байдън.
Групировката около Сорос хвърля всичко което може за да избере Байдън (т.е. Камала Харис) за президент.
Последните данни показват зашеметяващ обрат за кампанията на Байдън, която тръгна от прекопаното първично поле на Демократическата партия по-рано тази година с малко пари. Кампанията на Тръмп, която започна да набира пари почти веднага след като той встъпи в длъжност през 2017-а,в началото изглеждаше недостижима като финансов съперник.
Но силното желание на избирателите на демократите да победят предизборната кампания на Тръмп предизвика вълна от дарения нагоре и надолу по бюлетината.
Смъртта на …
съдията на Върховния съд Рут Бадер Гинсбърг, либерална икона, и последвалата номинация на Тръмп за консервативната Ейми Кони Барет предизвика нов прилив.
ActBlue, водещият демократичен уебсайт за набиране на средства, е обработил над 780 милиона долара вноски за 26 дни след смъртта на Гинсбърг.
О’Мали Дилън каза, че 203 милиона долара от общата сума на кампанията са дошли от онлайн дарители.
Докато старият Джо се мъчеше на моменти да се състезава финансово с конкурентите си по време на първичните избори в Демократическата партия, това бързо се промени, след като той официално стана номиниран.
Резултатите от набирането на средства за Байдън бяха показани през септември, когато Байдън пусна близо 148 милиона долара в реклами по телевизията и радиото, докато разходите на Тръмп бяха по-малко от 56 милиона долара, според Advertising Analytics LLC, компания за пазарни проучвания.
Кампанията на Байдън се опитва да използва предимствата си в анкетирането и парите, за да разшири избирателната карта, пускайки реклами в щати като Охайо и Айова, за които някога се смяташе, че са недостъпни за демократите.
Последните социологически проучвания: Байдън води в Джорджия и застига Тръмп в Охайо.
Долу тръмпутинската мафия,този CANCER OF AMERICA (Джон Конуей), който разяжда обществото отвътре!
Тия ще се окажат по-големи бандити и от ГЕРБ...