Байерн (Мюнхен) остава най-скъпата марка във футбола със стойност 896 млн. долара, което е с 36 млн. долара повече спрямо 210 г., сочи проучване на Brand Finance. Според анализа това се дължи на новия дубъл в Германия, макар тимът да не успя да защити титлата си в Шампионската лига.
Миналогодишният втори – Манчестър Юнайтед, отстъпва мястото си на Реал (Мадрид), чиято бранд поскъпва със 147 млн. долара до 768 млн. долара, докато тимът от "Олд Трафорд", който имаше много слаб сузон, е поевтинял с 98 млн. долара и вече марката му струва 739 млн. долара.
В челната десетка има пет клуба от Висшата лига. Най-голям скок сред тях прави "Манчестър сити", който от осмото се изкачва на петото място.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент