Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Дигиталният потребителски кредит на УниКредит е още по-гъвкав и удобен

Дигиталните банкови продукти са достъпни 24/7 от всяка точка на света и имат екологичен ефект

0 коментара
Дигиталният потребителски кредит на УниКредит е още по-гъвкав и удобен

В средата на 2023 година всеки 7-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е дигитално сключен, което се равнява на малко над 14% от клиентите. Ползването на дигитални услуги не само улеснява клиентите и предоставя 24/7 достъп от всяка точка на света до банковите продукти и услуги, но и има пряк еко ефект върху пестенето на потребление на хартия и съответно воден ресурс. Ако за един потребителски кредит средно се употребяват 10 бр. листа хартия или 130 литра вода, то от стартирането на дигиталното кандидатстване и подписване са спестени над 50 хиляди листа хартия и съответно над 642 720 литра вода.

Процесът по кандидатстване става все по-бърз и лесен, в отговор на нарастващите изисквания на клиентите да оптимизират времето си. Попълването на данни е минимизирано до само 4 полета за лични данни и няма такса за кандидатстване. Предлагат се различи преференциални условия при превод на работна заплата, сключена застраховка и/или дигитално подписване на договора за кредит, както и специални оферти, в зависимост от клиентския профил. Процесът от одобрението на кредита до получаването на парите по сметка е автоматизиран и се случва многократно по-бързо от обичайно кандидатстване във филиал. Времето за одобрение при автоматичните решения е под минута.

Най-новата функционалност, от която клиентите вече се възползват, e възможността сами да избират фиксиран или плаващ лихвен процент за целия период на кредита в мобилното приложение Bulbank Mоbile (достъпно напълно безплатно през Google Play, Аpp Store и AppGallery).

Статистиката показва, че за периода от стартиране на функционалността за избор вида на лихвен процент в мобилното приложение, все още лек превес има броят клиенти, ползващи фиксирана лихва 63% спрямо останалите 37%, които са избрали плаващ лихвен процент. Във филиалите 91% от клиентите предпочитат плаваща лихва и едва 9% избират фиксирана. Анализаторите на УниКредит Кънсюмър Файненсинг съветват своите клиенти да оценяват внимателно всички предимства и специфики при избора на фиксиран или плаващ лихвен процент, за да вземат най-доброто решение.

Запазва се тенденцията при дигитално сключените потребителски кредити размерът на кредита да е по-малък, средно около 7 500 лева, докато за по-големи суми в порядъка на над 18 500 лева продължават предпочитанията за консултация с експерт и посещение на филиал на банката.

Спрямо профила на клиентите съотношението между мъже и жени се запазва почти равнопоставено, като 58% от мъжете предпочитат дигиталния процес пред 42% за жените.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.