"EVN България Електроснабдяване" въвежда нова услуга за битовите си абонати - безплатно уведомяване чрез sms и имейл за предстоящо прекъсване на елетроснабдяването поради забавено плащане, съобщиха от пресцентъра на дружеството. Услугата "Известяване преди прекъсване за неплатени задължения" може да се ползва от всички клиенти, които ще получават информацията за просрочени задължения за консумирана електроенергия три дни преди прекъсване на снабдяването.
Новата услуга може да се използва след еднократна декларация, чийто формуляр се намира на интернет-страницата на дружеството www.evn.bg и във всеки фирмен офис. Като допълнителна опция, при попълването на декларацията всеки клиент би могъл по желание да заяви и безплатна услуга за уведомление за стойността на месечната си фактура.
От EVN България напомнят, че във всяка издавана от дружеството фактура за консумирана електроенергия е посочен срокът на следващо плащане. След изтичането на съответния срок дружеството предоставя още 10 дни, в които клиентът може да плати със законовата лихва за забава.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент