Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Консумацията на безалкохолна бира у нас с ръст от 22%

2 коментара
Консумацията на безалкохолна бира у нас с ръст от 22%

Изпитите количества безалкохолна бира в България отбелязват 22% растеж през 2021 спрямо 2020 г., а 63% от хората обръщат все повече внимание на това какво консумират, сочи доклад на "ПрайсУотърхаус" (PriceWaterHouse). Проучване на Global Market Insights пък предвижда до 2026 г. глобалният пазарен дял на безалкохолната бира да надхвърли 22 млрд. долара.

В крак с тенденцията българската пивоварна "Каменица" пуска “ АД лансира на пазара нова безалкохолна бира, произведена по технологията “cold contact”, с 18 ккал за 100 мл и истински хмелов вкус.

"Сold contact” технологията извършва стриктен и прецизен контрол на количеството използвана мая и времето ѝ на престой в сварената варка. Благодарение на това е постигнат по-балансиран и автентичен вкус и са запазени всички отличителни качества на продукта.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. jivka65
    #2

    Значи има и разумни шофьори, за радост

  2. Козин Човков
    #1

    А безалкохолната ракия как върви?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.