Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Милиардерът Блумбърг удвоява парите за президентската си кампания

3 коментара
Майкъл Блумбърг, сн. БГНЕС

Американският милиардер Майкъл Блумбърг реши да удвои и без това вече огромната парична сума, която ще изразходи за реклама на своята президентска кандидатура от Демократическата партия, с цел да повиши шансовете си и да се възползва от хаотичния изход от първичните избори в щата Айова, състояли се в понеделник, съобщи Асошиейтед прес.

Два дни след изборите в Айова поради различни причини крайният резултат от надпреварата сред претендентите за президент на САЩ при демократите все още е неясен.

След повече от година на фактическа предизборна кампания, предшествала първичните избори в Айова, "теренът си остава все така неясен, както винаги е бил", каза говорителката на кампанията на Блумбърг - Сабрина Сингх.

"Междувременно Майк води битка с Тръмп всеки ден", каза тя и добави, че той ще удвои средствата в стратегията на националната си кампания, която преследва от самото начало.

Тя не спомена конкретна сума в долари, но според фирмата "Едвъртайзинг аналитикс", цитирана от АП, досега Блумбърг - бивш кмет на Ню Йорк, е изразходил над 300 млн. за телевизионна, радио и интернет реклама.

Това силно повиши рейтинга му в последните анкети, макар че той не участва в преки предизборни сблъсъци с останалите кандидати за партийната номинация от демократите в ранните първични избори в Айова и Ню Хемпшир.

Блумбърг води неконвенционална предизборна кампания и разчита на добро представяне в първичните избори от по-късния етап на кампанията.

Той е залял телевизиите, Фейсбук и Гугъл с реклами, които вдигат рейтинга му, макар да не е участвал в нито един от дебатите между претендентите за партийна номинация досега.

Освен че ще налее нови големи средства в рекламиране, кампанията на Блумбърг обяви, че ще удвои броя на заетите в нея до 2100 души.

Така екипът му ще разполага още в края на тази седмица със 125 офиса и ще има персонал в 40 щати и територии на САЩ, включително 450 служители в ключовите за изхода от предизборната битка щати Уисконсин, Пенсилвания, Северна Каролина, Аризона, Флорида и Мичиган, съобщава АП. 

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Real ''Mickey''
    #3
    Отговор на коментар #2

    Сурогате, в случая обаче не влагат пари за да ги умножат,- А ЗА ДА СПАСЯТ КОЖИТЕ СИ. Пусни на Гугъл John Durham и дано ти помогне Гугъл Транслейт.

  2. Територия на Мики Маус
    #2

    Всичко е бизнес. Пари, който се влагат, трябва да се върнат многократно.

  3. Real ''Mickey''
    #1

    След като капичнаха Байдън с безумното си импичване, Блубърг им остана на "демократите" последната надежда, да прибере гласовете от Байдън и препънат жилавото комунистическо старче Бърни и взвода на комсомолката Акация.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.