Очаква се през 2013 г. общият обем на инвестициите в България да надхвърли 2 млрд. евро, прогнозира в четвъртък председателят на Българската агенция за инвестиции Борислав Стефанов, представяйки постигнатото досега при презентациите на страната ни като инвестиционна дестинация на форуми в европейски, азиатски и арабски държави през миналата година. Рекламата се прави с 15.6 млн. лв., част от които са от оперативна програма "Конкурентоспособност”.
През февруари и март предстоят още десет роуд шоута за представяне на възможностите за правене на бузнес у нас - в САЩ, Азия и Европа. По време на срещата Стефанов очерта основните направления, в които ще се реализират бъдещите инвестиции – машиностроене, електроника и електротехника, транспорт и логистика, храни и земеделие, здравеопазване и туризъм, аутсорсинг на услуги и производства.
През март започва и реклама на страната ни в печатните и в онлайн версиина издания като "Икономист”, "Файненшъл Таймс”, "Бизнес Уийк”, "Уолстрийт Джърнъл”, както и в телевизии като СиЕнБиСи и "Блумбърг”. В момента информационен бюлетин за България като инвестиционна дестинация редовно излиза във "Файненшъл Таймс”, посочиха от Българската агенция за инвестиции.
Проектът за популяризиране на предимствата за инвестиране в България се реализира чрез 26 обществени поръчки за услуги, доставки и избор на външни експерти.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент