Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Най-честите оплаквания в НЗОК са за здравните осигуровки

0 коментара

1 776 писмени жалби са получени в приемните на районните здравни каси през миналата година, съобщиха в петък от Националната здравноосигурителна каса (НЗОК).

454 жалби са подадени от столичани в приемната на НЗОК, а останалите са подавани в районните каси. Най-честите оплаквания са били свързани със здравните осигуровки, следвани от тези за отпускане на лекарства и консумативи, за качеството на оказаната медицинска помощ, за издаването на направления, за неправомерното искане на потребителска такса и др.

Срокът за отговор на подадена жалба е 1 месец, като според характера на жалбата може да бъде и по-кратък.

Отговор на въпросите си гражданите могат да получат и в приемната на НЗОК всеки работен ден от 9.30 до 12.00 ч. и от 13.30 до 16.30 ч. и на телефон за граждани 0800-14-800. Достъпът от цялата страна от аналогови телефони е на цената на един импулс, а от цифров е напълно безплатен.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.