Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Нова телеком марка атакува пазара

5 коментара
Нова телеком марка атакува пазара

"Мобилтел" пуска нова телеком марка, която ще предлага на клиентите услуги без месечна такса и без договори на еднакви тарифи към всички оператори, съобщиха от компанията в четвъртък.

Брандът bob, зад чиято абревиатура се крие "best of both" (best price and biggest network), ще се развива от отделен екип при максимално диференциране от М-Тел, обясниха от компанията.

Той ще предлага максимално опростена тарифа от 12 стотинки на минута към всички мрежи, както за разговор, така и за SMS. Услугата няма месечна такса и е без дългосрочен договор като клиентите ще плащат само тогава, когато говорят. Това ще им позволи лесно да управляват разходите си за мобилен телефон, посочват от дружеството.

При активиране на bob потребителят ще получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната за 14.90 лв.

Новият бранд ще има и своя мрежа от 55 търговски обекта в 40 града. Те отварят врати в четвъртък. Голяма част от тях са във веригите на Т-Маркет и Кауфланд. Стартовият пакет ще се предлага и с поръчка по телефона на номер 0800 80123 и ще бъде доставен до 24 часа.

Появата на новата телеком марка беше съпътствана от атрактивна кампания, при която в продължение на няколко дни младежи с небесно сини костюми и шапки се появяваха на различни места в страната и предизвикваха любопитство с нестандартната си визия.

Синият цвят е акцентът в новия бранд bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара, е черният, съобщиха създателите му.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #5

    Конкуренцията неминуемо ще се изостри след пускането на новия бранд на Мтел. Явно се цели масовата аудитория, и това е добре защото не всички искат да ползват интернет през телефон!

  2. Анонимен
    #4

    Новият "bob" на Мтел определено е много добро решение за хората, които използват телефоните си само да разговорят. С фиксирана изгодна цена към всички мрежи, при това без месечна такса и договор, новата марка ще привлече клиенти, които желаят по-опростена тарифа без формалности.

  3. Анонимен
    #3

    Договор има.Хубавото е че няма обвързващ срок.Тоест можеш да го прекратиш по всяко време.Отделно - колкото говориш толкова плащаш.При другите оператори говориш-не говориш плащаш 24 месеца такса /дори и 5 лв да е си е цифра за не говорене/

  4. Анонимен
    #2

    Аз съм на SIMYO за 5 евро по интернет.Няма договор няма офиси.Говоря за 1 ст плащам 1ст.Не говоря 5 месеца, не плащам нищо.Тарифата към другите оператори е една.Проста работа,много съм доволен.Оператора е Холандски,аз съм в Испания.

  5. Анонимен
    #1

    Простете, но как така ще имам търговски отношения с какъвто и да е било субект, без договор? А ако утре възникнат спорове, от едната или от другата страна, на каква основа ще бъдат решавани юридически те?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.