Полски дискаунтър на дрехи и стоки за дома навлиза на българския пазар

Плановете на веригата "Пепко" са да отвори 60 магазина у нас до края на 2021 г.

Полски дискаунтър на дрехи и стоки за дома навлиза на българския пазар

Полската верига магазини за търговия на дребно "Пепко" (PEPCO), която оперира в 10 страни от Централна и Източна Европа, планира навлизане на българския пазар.

Първият магазин ще отвори врати през март 2019 г. В момента "Пепко" работи за дългосрочно наемане на търговски площи у нас с размер около 500 кв. м. Набирането на персонал за обектите ще започне на 1 ноември, съобщиха от компанията.

Плановете на "Пепко" за българския пазар са през първото полугодие на следващата година врати да отворят 11 магазина у нас в различни градове, сред които София, Пловдив, Бургас и Стара Загора.

Амбицията е броят на обектите на дискаунтъра да нарасне до 60 в края на 2021 г., съобщиха от компанията. Търговските обекти ще се отварят в населени места с над 10 000 души население.

В магазините "Пепко" ще се предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и други. Около 60 процента от асортимента на компанията са облекла, обувки и бельо, а останалото са стоки за бита.

"Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на "Пепко", ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула - повече за по-малко", коментира Драгия Драгиев, оперативен мениджър на "Пепко България".

"Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Убедени сме, че продуктите ни ще предизвикат траен интерес сред местните потребители", казва Марчин Станко, оперативен директор на компанията за Централна и Източна Европа.

"Пепко" е европейска търговска верига за облекла и стоки за дома на най-ниски цени. Създадена е в Полша през 1999 г. Централата ѝ е в Познан, а от 2004 г. оперира под бранда PEPCO. През 2013 г. започва експанзията ѝ в страните от Централна и Източна Европа и днес има повече от 1400 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватска и Чехия. Месечно търговските ѝ обекти са посещавани от над 15 млн. клиенти. За компанията работят над 14 000 души в 10-те страни, в който и оперира.

Още от Бизнес