Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Продажбите на автомобили в Япония се сринаха до 37-годишен минимум

4 коментара
Продажбите на автомобили в Япония са се понижили до 37-годишен минимум през януари, след като потребителите масово са започнали да отлагат големи покупки, изплашени от финансовата и икономическа криза, предаде АП, позовавайки се на японската Асоциация на търговците на автомобили.

Миналия месец в страната са продадени 174 281 автомобила, което представлява спад с 27.9 процента спрямо същия период на миналата година.

От години продажбите на автомобили в Япония са в застой, тъй като младите японци са все по-малко заинтересовани да притежават собствен автомобил.

Намалението на продажбите на автомобили в Япония през януари е най-силното от 1968 г., когато асоциацията започна да отчита този показател, а общият брой на пласираните на пазара коли е най-малкият от януари 1972 г., когато са били продадени 168 000 автомобила.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Алеко
    #5

    Отминаха времената, когато богатите балъци купуваха нови коли всяка година. Сега повечето хора разбраха, че и 5-10-годишен автомобил върши същата работа като новия, но е по-здравословно да не се фукаш с лъскаво лимо. Това е положението.

  2. Кошта
    #4

    Тука, в Потугалия, вече към 15% от фирмите работят по технологията Телекомутинг т.е. работа от къщи.Така на работа вместо 150 бюра се поддържат само 15 за хората, които точно този ден трябва да дойдат присъствено във фирмата.По този модел фирмата наема 20 пъти по-малък офис и плаща много малко за наем, отопление и осветление.А хората пък спестяват по два часа на ден пътуване, а за бензина да не говорим. Тука португалците си имат една поговорка, която ги е подсетила за това решение: "Когато планината не отива при Христос, Христос отива при планината !".

  3. $$$,$$$.00
    #2

    oshte ot vremeto, kogato sazdadoha Internet.

  4. ot Kochinata
    #1

    pazar!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.