Рекорден ръст от 128 на сто в продажбите през 2005 г. спрямо предходната година реализира “Фолксваген” в България, съобщиха от компанията в петък. С вносителя “Порше” БГ немската марка се реабилитира на българския пазар с продадени 1493 нови автомобила през изминалата година и зае полагащото ѝ се място на пазара, допълниха от там.
В дела на леките автомобили марката бележи ръст от 91 %, които в количествено изражение представляват 1057 броя продадени автомобили срещу 656 за 2004 г. Най-продаваният модел на “Фолксваген” е Polo с 345 автомобила, следван от високопроходимия Touareg с 280 продадени коли и Passat - със 187
Продажбите на лекотоварната гама в България са нараснали с над 6 пъти в сравнение с реализираните 71 броя автомобили през 2004 г. Миналата година цифрата е нараснала на 436 лекотоварни коли, като 343 от тях са от модела Caddy.
Увеличаването на пазарния дял и цялостното препозициониране на Фолксваген е основен приоритет на официалния вносител Порше БГ.
През 2006 г. Фолксваген ще предложи на пазара общо 12 акционни модела – 6 при леките и 6 при лекотоварните автомобили и две премиери – кабриолета Eos и наследника на LT – Crafter, съобщиха още от компанията.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент