Рекордни продажби на “Фолксваген” в България

Рекорден ръст от 128 на сто в продажбите през 2005 г. спрямо предходната година реализира “Фолксваген” в България, съобщиха от компанията в петък. С вносителя “Порше” БГ немската марка се реабилитира на българския пазар с продадени 1493 нови автомобила през изминалата година и зае полагащото ѝ се място на пазара, допълниха от там.

В дела на леките автомобили марката бележи ръст от 91 %, които в количествено изражение представляват 1057 броя продадени автомобили срещу 656 за 2004 г. Най-продаваният модел на “Фолксваген” е Polo с 345 автомобила, следван от високопроходимия Touareg с 280 продадени коли и Passat - със 187

Продажбите на лекотоварната гама в България са нараснали с над 6 пъти в сравнение с реализираните 71 броя автомобили през 2004 г. Миналата година цифрата е нараснала на  436 лекотоварни коли, като 343 от тях са от модела Caddy.

Увеличаването на пазарния дял и цялостното препозициониране на Фолксваген е основен приоритет на официалния вносител Порше БГ.

През 2006 г. Фолксваген ще предложи на пазара общо 12 акционни модела – 6 при леките и 6 при лекотоварните автомобили и две премиери – кабриолета Eos  и наследника на LT – Crafter, съобщиха още от компанията.

Споделяне
Още от Бизнес