Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Технически проблем спря движението в столичното метро за около два часа

Половин час пътници стояха заклещени във вагоните сутринта между станциите "Васил Левски" и "Жолио Кюри"

26 коментара
Технически проблем спря движението в столичното метро за около два часа

Технически проблем спря движението на метрото за около два часа тази сутрин между станциите стадион "Васил Левски" и  "Фредерик Жолио Кюри".

Неприятният инцидент заради прекалено смазване на релсите стана малко след 8 часа, като близо половин час пътуващите във влака стояха затворени между двете станции. По време на блокадата те са били призовавани да запазят спокойствие, но не им е било обяснено какво става и докога ще бъдат в тъмния тунел, което е предизвикало страховете им. Това разказаха потърпевши пред Mediapool.

Шефът на "Метрополитен" Стоян Братоев обясни, че релсите са били прекалено смазани. "Понеже там теренът е под наклон, мотрисата е пребуксувала и не е могла да се изкачи", каза инж. Братоев.

Около девет часа заседналият влак беше изтеглен от тунела, а пътниците изведени.

Около половин час след това е продължило почистването на релсите, за да не заседнат и други влакове.

Движението на влаковете в метрото бе възстановено и е нормално, увериха от общинското дружество "Метрополитен".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

26 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #26

    Братоев не е идиот, а обикновен бетонджия (инджинер,де)а управлява една сложна система, където електриката, динамиката и организацията на процеса са ведущи. Затова и обясненията му са недоразбрани. В жп делото действително при остри криви (завои с малки радиуси) се смазват релсите от вътрешната стран за да се не износват бързо с едни уреди наречени лубрикатори. Предполагам че на въпросното място е имало такъв уред, който ако не е бил регулиран правилно е прекалил с подаването на маслото и белята е станала. Предполагам, защото в метрото за много неща не се знае. Говори се, сайтосва се, пише се само за тунели и кубици бетон. Абе бетонджии, като шефа си.

  2. Анонимен
    #25

    София не може да реши животозастрашаващия за жителите си проблем с бездомните кучета,не може да ремонтира тротоарите и за почисти улиците,а строи метро... Типичното нашенско провинциално изхвърляне - на гол тумбак чифте пищови!

  3. Анонимен
    #24

    секи 4ти км Било е Едно време, в Дивия Запад. Във филми за него време, там, би било много странно, ако някой се оплаче: "Кой ми бръкна в смартфона!?!?". Тук и сега е различно. 8 Защо смазват релсите със смазка? Гледал съм уестърн някакъв, там смазаха релсите на влака, за да не може да върви и да го оберат.

  4. Анонимен
    #23

    Този Братоев или наистина е много тъп или нещо ни будалкат. Кой ще "смазва" релсите в девет сутринта между двата влака? Ако наистина е правено такова нещо, то би трябвало да е по времето, когато метрото не работи. Как са минали по това мясно няколко десетки влака, а точно този е "забуксувал"?

  5. В и К
    #22
  6. Анонимен
    #21

    19 Искам да отбележа че си избрал много подходящ никнейм за индивид произлизащ от най-смърделата нация. Какво по-уместно име от Води и Канали за маймун произлизащ от Кенефистан. И ...... не ми пука за македонсците. Нямам нищо общо с тях. Те са същите цървули като българаците. И не се прави на умник щото си мноо тъп.

  7. Анонимен
    #20

    Скъсала се тръбичка,изпикало се масълце на релсите,следващото влакче драскало,драскало и...до там.Не трябваше да е толкова голям наклона там,но по соцвремето изкопаха трасето за трамвая и после пуснаха по него метрото.Това е.

  8. В и К
    #19
  9. Анонимен
    #18

    Много пъти съм го казвал и ще го кажа отново. По-тъпи от бугарете НЕМА на тази Земя.

  10. Анонимен
    #17

    Няма станция "Васил Левски" - има станция "Национален стадион "Васил Левски""; няма станция "Жулио Кюри" - има станция "Фредерик Жолио-Кюри" на името на прочут френски физик, съпруг на Ирен Кюри, дъщеря на Мария Склодовска-Кюри. Няма термин "влакчета" - става дума за "влакове". Неграмотността на журналистите изглежда няма край.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.