В медийната политика НДСВ се връща към "грижата за човека"

Ние спечелихме изборите с основното си посланието, че нашия стремеж е грижата за човека и трябва да се върнем към тази теза Това, се казва в становище на Групата за анализи и прогнози към НДСВ представено на работната среща в Боровец на парламентарната група на НДСВ и на Съвета на коалицията. Според доклада целта на медийната политика е да направи хората съмишленици на властта.

Ръководител на групата е депутатът Кирил Милчев, участват още Веселин Близнаков, Атанас Щерев и няколко кандидат-депутати от листите на НДСВ, които не влязоха в парламента.

В доклада се казва, че до обикновения човек не стига политическия отговор за управленските решения.

Отговорност за медийната политика на НДСВ трябва да поеме Съветът на коалицията и ръководството на парламентарната група. Необходимо е да има оторизирани говорители на изпълнителната власт, на парламентарната група и на политическата сила.

В становището се казва, че НДСВ трябва да говори на езика на медиите и че не е възможно всички да говорят от името на всички. Подчертава се необходимостта от единен център.

"Поради неучредяването на НДСВ по закона за политическите партии марката "Шишман" 30 е девалвирала и затова ПГ на НДСВ трябва да поеме политическата отговорност чрез медиите да задава посланията, които да реализира изпълнителната власт", пише в становището.

Депутатката Марияна Асенова е предложила да се създадат и други експертни групи за различни области, но така че да не дублират парламентарните комисии.

Споделяне
Още от България

Смятате ли, че президентът е "сготвил" премиера със снимките от спалнята?