Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

11 загинали в катастрофа на военен самолет в Румъния

1 коментар

11 са жертвите на катастрофата с военния самолет Ан-2 на румънските Военно-въздушни сили. На борда е имало 14 души. Състоянието на тримата оцелели остава тежко, един от тях е в кома, съобщиха във вторник румънски медии.

По данни на румънското министерство на отбраната самолетът Ан-2 съветско производство излетял от летището в Тузла, недалеч от черноморския град Констанца, където се намира главната база на военноморските сили на Румъния.

Целта на полета е била извършване на учебни скокове с парашути на курсанти от военни училища. Малко след излитането самолетът започнал да губи височина и паднал близо до шосето Констанца-Мамая, където се подпалил. Трима от пътниците успели да скочат от машината, преди да падне на земята. Засега причините за катастрофата не са известни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ОВНЯРОИНТЕЛИГЕНТ
    #1

    с бутален двигател, примитивни навигационни уреди и с ниско равнище на безопасността - не защото е руски, а защото отдавна е отживял времето си, макар за доброто си старо време навярно да е бил напълно приемлив. Но той не се произвежда вече поне от 20 години. Значи конкретния екземпляр от който са скачали е бил минимум на 20 години, много вероятно на повече от 20. Един бутален двигател както и да се поддържа, каквито и ремонти да му се правят след 20 години не може да се очаква висока надеждност.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.