С 22 процента се е увеличила продължителността на водените от абонатите на "ГлоБул" разговори през първите шест месеца на годината. Това съобщиха от мобилния оператор, който оповести финансовите си резултати за полугодието във вторник. Така клиентите му са говорили средно по 88 минути месечно и се генерирали от това приход от 18.76 лв.
Общите приходи на компанията за отчетения период са 374.2 млн. лв., което представлява увеличение от 22.5 на сто в сравнение с приходите за същото време на миналата година.
Постъпленията преди лихви, данъци, отчисления и амортизации за периода януари-юни 2007 г. бележат годишен ръст от близо 27%. Нетната печалба на компанията за периода е 47.27 милиона лева, което е увеличение от 59% спрямо печалбата за първата половина на 2006 г.
В края на юни клиентите на "Глобул" са 3 573 172 или с 33% повече от същия период на миналата година и по оценка на компанията представлява пазарен дял от 39.7%.
За първите шест месеца на 2007 г. клиентите на абонаментите програми на GLOBUL са се увеличили с 56% спрямо същия период на миналата година до 1 349 011 и са вече близо 38% от общия брой абонати на компанията. Броят на потребителите на предплатените услуги на оператора отбеляза годишен ръст от 22% и достигна 2 224 161.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент