Български производители на храни със сериозен ръст на продажбите в "Лидл"

Български производители на храни със сериозен ръст на продажбите в "Лидл"

Български производители на храни от продуктовата линия "Родна стряха“ на "Лидл" бележат сирен ръст на продажбите само за месец от старта на новата линия. При млечните продукти, включени в бранда, увеличението е 61%, а при месните – 37 на сто, отчете във вторник търговската верига.

"Само за месец февруари надвишихме годишния си оборот за 2016 г. с "Лидл България“, коментира Ивона Панайотова, собственик на фирма "Венеца“, с. Добревци, която произвежда халви и локуми за линията.

"В рамките на месец произведохме за "Родна стряха“ 62 000 артикули, което е много сериозен обем за нас и голямо натоварване на производствените ни капацитети“, посочи Мира Андонова, собственик на "Еко Мес“, с. Величково, производител на месни продукти.

Фирмата "Мероне" от Алфатар е постигнала ръст на доставките си от над 23 процента през 2016 г., благодарение на "Лидл", а за петте години сътрудничество увеличението е 23 пъти, каза собственикът на производителя на млечни продукти Христо Кунев.

"С над 40 % от българските производители, с които сме започнали работа при стъпването си на българския пазар през 2010 година, продължаваме да си партнираме и до днес. В самото начало някои от тях са произвеждали за нас само един продукт, докато сега те произвеждат до 10 продукта", заяви главният изпълнителен директор на "Лидл България" Милена Драгийска. Отделно веригата помага за износа на над 20 български фирми в европейски държави.

Плановете на компанията са да увеличи асортимента и продуктовите групи на линията "Родна стряха".

Споделяне
Още от Бизнес