Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ изплати напълно дълга си към един от кредиторите - "Еврофима"

2 коментара
Снимка: БГНЕС

БДЖ е успяла да изплати напълно дълга си към един от кредиторите си - "Еврофима", съобщиха от държавните железници.

"Еврофима" е Европейското дружество за финансиране закупуването на подвижен състав. В края на 2008 г. е изтеглен заем от 40 млн. лв. за купуването на рециклиран подвижен състав.

В рамките на последната седмица БДЖ е успяла да погасила остатъка от 19.147 млн. лв. на две вноски.

Това е резултат от изпълнението на извършените реформи за оздравяване и развитие на държавните железници през последните години, се посочва в съобщението.

В края на 2009 г. БДЖ се намираше в тежко финансово състояние с дългове за над 849 млн. лева. В резултат на преструктуриране на компанията и налагането на финансова дисциплина задълженията на дружеството към момента възлизат на 393 млн. лева, посочват от БДЖ.

За този период от време изцяло са изплатени два отделни заема към "Еврофима", първият облигационен заем и два отделни заема към KFW IPEX BANK, се казва в съобщението.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Симеон Д.
    #2

    Поне няколко пъти годишно пътувам с влак и въпреки, че миналата година имахме три пъти сериозни забавяния, заради повреди по трасето - доволен съм от БДЖ. Проблемите бяха заради повреди по трасето - скъсани проводници, откраднато оборудване ... хората си свършиха добре работата, персонала бе любезен.

    Истината е, че голяма част от лошата слава на БДЖ се дължи на проблемите с инфраструктурата, а не на самите железници. Друг проблем е, че вече няма охрана от полицията на влаковете, а трябва. Трябват

  2. Станиславчо
    #1

    Хубаво е, че е върнат, а къде е състава? Някой може ли да предложи добър анализатор на БДЖ? Така и не разбирам, защо компанията загуби всички. Сигурно имат значение алтернативният транспорт като автобусите или евтиният бензин, но това е много просто казано.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.