
Нагреваемите тютюневи изделия за IQOS са третата най-продавана марка тютюневи изделия на пазарите, където се предлага бездимното устройство. Техният глобален пазарен дял е достигнал 5.5% в края на 2019 г., показва финансовият отчет на "Филип Морис Интернешънъл" (ФМИ) за миналата година.
13.6 млн. пълнолетни пушачи по света вече са преминали на устройството IQOS, а 9.7 млн. от тях са преминали изцяло към бездимната алтернатива, която се предлага на 52 пазара в света.
През 2019 г. обемите на продажби на ФМИ на нагреваемите тютюневи изделия нарастват до 44.2% в световен мащаб, докато обемите на доставките на цигари спадат с 4.5%, Плановете на концерта са да увеличи обема на продажбите си в глобален мащаб на нагреваемите тютюневи изделия с над 30% през 2020 г.
"Продължаваме със значителен напредък в трансформацията към бъдеще без дим, като бездимните ни продукти вече заемат 8% дял от обема на доставките ни и почти една пета от нетните ни приходи," заяви Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на ФМИ, след публикуването на финансовия отчет.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент