Минималната конкурсна цена е 20 млн. лв. Депозитът за участие - 4 млн. лв.
Офертите на желаещите да участват в раздържавяването ще се приемат до 14 часа на 64-ия ден от датата на обнародване на решението в Държавен вестник, съобщиха от АП. Цената на конкурсната документация е 1000 лева и може да бъде закупена от ведомството до 25 дни от датата на обнародване на процедурата. Информационният меморандум за състоянието на дружеството ще се продава за 2 500 лв. само на лица закупили конкурсна документация.
Консорциуми и офшорни компании няма да се допускат до участие в конкурса, уточниха от АП. Могат да кандидатстват само производители на машини и/или възли и детайли за тях, които имат приходи от основна дейност над 20 млн. лв. годишно за последните три години. Те трябва да имат и дълготрайни материални активи за 20 млн. лв. До участие в процедурата ще се допускат и специално създадени за целта дружества, чийто капитал е 100% собственост на лице, отговарящо на посочените условия, допълниха от АП.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
2 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
никога повече няма да прави електро и мотокари, но за сметка на това е доста скъпо предприятие.само земята, на която се намира единия завод е над 1000 декара в почти идеалния център на софия. като се има предвид че цените в района са около 200 евро на квадрат, само тази компонента на сделката е около 400 милиона лева, т.е. 20 пъти над началната цена.защо ли ми намирисва пак на някаква много яка далавера.
Не само ти замирисва, Самюелсон, но е отвратително. Има един строеж зад спирка Бъкстон в квартал Борово. Там 75 семейства работили в Балканкар щяха да живеят в жилища, построени по "онова време" (преди промяната) в "общежитие на Балканкар". Всички 75 семейства платиха исканите пари за строежите на Балканкар чрез ДСК. Някой "фалира" Балканкар и сега срещу платени през 1994 година 320 000 лв с равностойност по онова време от 8 000 долара (не приемаха в долари чрез ДСК), преди 3 години Балканкар искаше …
да върне по 320 лв на платилите. После казаха, че Кюлев е купил сградата. После Кюлев беше застрелян, а сега не дават нито лев. Това не мирише-това смърди. Но има и Господ-хаир да не види всеки от ДСК и Балканкар-престъпниците, които окрадоха труда на хората, а сега 10 семейства от платилите (освен бившите собственици, които чакат с години) ще живеят в тези жилища. Сещаш ли се какви са тези 10 семейства от бивши управници? Е, когото съм проклела-все го е стигнало! Ще чакам. Друго не остава и на останалите окрадени балканкарци. Дано доживеем. Който е работил в Африка по линията на Техноимпекс, знае как се изкарват 8 000 долара.