Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

ЕК настоява срокът за смяна на мобилен оператор да е един ден

4 коментара

Всички европейски потребители трябва да могат да сменят телефонния си оператор в рамките на един единствен ден, каза в понеделник комисарят по телекомуникациите на ЕС Вивиан Рединг.

Тя призова Съвета на ЕС и Европарламентът да бъдат активни през следващите няколко дни, когато ще се водят преговори за нови разпоредби в областта на засилване на конкуренцията и защита на правата на потребителите при ползване на услугите на мобилните оператори.

"Правото на потребителите да сменят оператора си оказва натиск над телекомуникационните компании да предложат най-конкурентните оферти, така че да привлекат нови или да задържат настоящите си клиенти", каза още комисар Рединг. "Потребители с много възможности са най-добрата рецепта за силна конкуренция на пазара, инвестиции в привлекателни услуги и в крайна сметка, за по-ниски цени за всички", допълни тя.

Средно в ЕС смяната на оператор за мобилен номер отнема 8.5 дни, а за стационарен - 7.5 дни. Смяната на мобилен оператор отнема 38 дни в Полша и 15 дни в Италия. В Ирландия и Малта процедурата отнема само един ден. В България това става за 10 дни

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. антиглобулист
    #5

    срок, даже може да се мисли за часове!

  2. BKP
    #4

    са изедници.Внимавайте като си купувате нова карта към вече съществуващ договор!!!Ако не си отваряте очите , продавачът ще впише 24 месеца срок на договора.За да се откачите от "робството" трябва поне един месец по-рано да депозирате писмено желанието си.Върха на наглостта е , че продавачът ви задава неуместни и нагли въпроси от типа:"Защо ще напускате М-Тел ? " " Не желате ли да размислите ?"и т.н. Добре е да отговорите , че не искате да спонсорирате футболния отбор на Левски, например.Не , че другите мобилни оператори са по-свестни , но м_Тел са the top.

  3. shift
    #2

    Ако искаш, антиглобулист, смяната да става още преди да си я помислил. Така, вероятно, ще бъдеш приятно изненадан. А това, че някой не си чете договора, си е изцяло негов проблем! Защо аз не съм имал такива проблеми? Защото съм питал и чел преди да разпиша! И да: глупостта и неграмотността са робство.

  4. fine print
    #1

    Нерядко МОШЕНИЦИТЕ СА МОШЕНИЦИ и правят всичко каквото могат, за да заровят съществени условия на "договора" в дълги несъществени неяснотии, Незаконно, да държат клиента в неведение или да го поставят пред "свършен факт".КОРЕКТНО е, ако двете страни имат копия от проектодоговор и всеки го разгледа спокойно насаме, евентуално допитвайки се до свой консултант. Това е КОРЕКТНО. Доставчици които се опитват да ти пробутат за подписване "договор" без да те дадат нужното време да се запознаеш адекватно с "договора"са... Пазете се, бягайте от такива.Автор: shiftПолучено на: 23 Март 2009 23:14А това, че някой не си чете договора, си е изцяло негов проблем!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.