Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Електронната бариера на “Граф Игнатиев” в столицата пак пострада

18 коментара

За седмица новата и скъпоструващата (26 000 лв.) придобивка на столичани, предизвикала шумна полемика между вътрешния министър и кмета Борисов – електронната бариера на ул. “Граф Игнатиев” - претърпя втора “злополука”. След като преди няколко дни едно от спиращите автомобилите устройства бе ударено от дипломатическа кола, във вторник друго от криещите се в земята цилиндри на кръстовището на улиците “Граф Игнатиев” и “Г. С. Раковски” беше повредено от мотриса на трамвай 12, съобщиха от “Столичен електротранспорт”.

Повредата е по вина на ватманка, която не спазила предварителните указания за работа със системата, и така се е стигнало до деформирането на съоръжението, поясниха от фирмата. Работна група възстановява на място предпазното устройство. Очаква се до края на седмицата бариерата да заработи отново. Обсъждало се и дисциплинарното наказание за ватманката.

Монтирането на цилиндрите “Пиломат” засега е пилотен проект. Още месец електронните бариери, които имат за цел да не допускат автомобили да преминават през вече пешеходната улица “Граф Игнатиев”, ще са в тестов период. В зоната ще могат да влизат само коли със специален режим, а зареждането на магазините в района става през нощта.

Водачите на коли обаче се изхитряват и пак минават по „Графа”, като се нареждат след трамваите. И когато мотрисите минат през свалените цилиндри и те минават след тях. Времето на вдигане на цилиндрите е достатъчно да се „промушат” две-три коли.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

18 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Batmana
    #19

    vajnoto e 4e firmata e gu6nala parite,pak i ne6ti4ko e dala i na BB

  2. Пешеходец
    #18

    реда се въвежда от общинските власти, а нарушителите се санкционират от полицията. Толкова ли е трудно да се постави един полицай та да пише глоби на тези които се промъкват след трамвайте. Моля отговорете ми.

  3. СССР
    #17

    и подкупни, некадърни като ръководството си, като комунистите мафиоти.

  4. Zapoznat
    #16

    Problemat e, che tochno kolite na MVR sa osnovnite narushiteli - nali ne ochakvash da se globiavat sami??? Korumpiranite chengeta zatova nai-mnogo izpishtiaha kato ot SOS pravilno slojiha kolchetata!

  5. Ivan Petrov
    #15

    Tazi sistema e za ulici po koito incidentno minavat prevozni sredstva, ne za bulevard s intenzivno dvizhenie na gradskia transport. Vapros na vreme beshe niakoi tramvai da otnese cilindara. Obache de tolkova mislovna deinost u edna mutra?

  6. мислещ
    #14

    Петров научи се първо че има кирилица. И пиши на нея. И второ - това което казваш не е вярно! Тази система работи много успешно именно на улици по които минава обществен транспорт в западна европа.

  7. Колко струва ?
    #13

    Едното ли е 26 бона? За справка на Пловдивския панаир имаше такива колчета на дале-е-е-ч по-ниска цена.... Едно супер луксозно излиза около 3000,- EUR със слънчеви батерии и други екстри. Иначе идеята си е много добра, но Ганьо си е тиква!

  8. kochina
    #12

    Watmankata na tramwaia bezsporno e lesna jertwa. Burzo, udobno, priatno, bezbolezneno, nazidatelno, bezopasno. Mucka!

  9. Данъкоплатец
    #11

    И който чупи-купи!

  10. мдамм
    #10

    ...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.