Нискотарифната авиокомпания Wizz Air започва да лети от София до Дортмунд, съобщиха от превозвача в четвъртък. Първият полет ще е на 29 октомври, а линията се обслужва 2 пъти седмично. Промоционалните пътувания ще са на цена от 24,99 евро за еднопосочен билет, с всички включени такси в него, уточни търговският директор на компанията Джон Стефансон. От началото на тази година, Wizz Air оперира до Дортмунд от Букурещ и голяма част от българите, пътуващи до тази част на Германия, се възползваха от линията през румънската столица.
Евтиният превозвач обслужва и няколко летни маршрута от летищата Варна и Бургас до Полша и Унгария. С новите полети, Wizz Air отчита 37 на сто пазарен дял у нас сред нискотарифните авиокомпании и 20 на сто спрямо традиционните авиокомпании. Според изчисленията на авиокомпанията, нискотарифните превозвачи у нас заемат около 40-50 на сто от авиационния пазар.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
10 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
kade sa te?
tazi kompania 6te varne li parite na horata, koito zavle4e predi vreme
Домъчня ми за прехваления Димитър Павлов. Къде е специалистът по всичко от Хемус ер.Да се произнесе.Има разлика между държавната лапачка и частната конкуренция.Свършиха измислените командировки на Павлов и на крадльото главен счетоводител Георги Янков /Павлов си го доведе/Свърши и далаверата с транспорт на авиодвигатели, возени от простия му зет.Защо не говори за професионализъм. Тим и професионализъм.
Тази компания не е онази компания. Онази компания дето пречеше на нечий бизнес (например на новите български авиособственици ТИМ или на автобусната мафия) и бе обявена набързо извън закона се казваше BexxAir
I az kato mo.lko se chudja zashto ne idvat golemite dva operatora. Imame 1,5 miliona gastarbajteri navun, povecheto sa v Evropa, a rejsovete sa skupi - kakvo chakat ne moga da razbera? Trafikut e garantiran, a i nie shte mozhem da otskachame za weekendite do Venezia, Vienna i Dortmund.Ima go i elemnta obache, che mnogo ot gastarbaeit-erite ni njama da mogat da se opravjat sus zakupuvaneto na elektronnite bileti, a i samoletut e prekaleno chista sreda za tjah - predpochitat da se varjat v sobstvenata …
si pot, kir i kal, da pushat i da si mirishat i da obirat drugite patnici na tuka ima tuka nema v ciganskite avtobusni linii na Rally 13 ili Union Ivkoni i t.dMnogo mi haresa komentara na karuk i sem vaodusheven, che idva mezdunarodnata chastna konkurencija i shte izduha izmislenite rodni post-komunisitcheski avio-businessman-i. Te v nachaloto panicheski nastojavaha darzhavata da im osiguri monopol i da spre idvaneto na low-cost, kato che zhiveem v Zhivkovo vreme.
скоро ще има нискотарифни полети вътре в страната?Наскоро летях двете посоки Болоня-София за 60 евро, а София-Варна-София за 130 евро.
а обслужват.
ТиМ (Хемус) се разправи с конкуренцията в карго превозите, използвайки държавата - просто ги закриха без причина.Тук обаче не може, защото мутрите от червеното котило са жалки пред конкуренцията
с коя компания се лети Болоня София за 60 евро?
patuva se s www.myair.cominache letjat oshtewww.skyeurope.comwww.wizzair.comwww.germanwings.comwww.myair.com