Голяма глобална технологична компания е новият спонсор на Българската федерация и на националния отбор по художествена гимнастика. Един от най-успешните български спортове вече ще разчита на сътрудничеството с Motorola.
Момичетата от националния отбор пък през следващата година ще бъдат рекламни лица на популярни американски комуникационен бранд, който от скоро е собственост на Lenovo. С партньорството си с българската художествена гимнастика той отбеляза завръщането си на българския пазар.
“Това, което отличава нашия отбор по художествена гимнастика, е постоянното демонстриране на класа, задружност и сплотеност на абсолютно всяко първенство. Те са изключителен пример за приемственост между поколенията. Motorola, от своя страна, е брандът, който е неколкократно обявяван за технологичен лидер и е заставал начело на индустрията. Ето защо вярваме, че синергията между нас и Федерацията по художествена гимнастика ще бъде успешна и ще отвори нови перспективи, заявиха от компанията-спонсор.
“Момичетата са изключително развълнувани, защото им предстоят нови проекти извън терена и вярвам, че това са дейности, които ще ги развият допълнително като личности и ще отворят нови възможности пред тях”, заяви председателката на Българската федерация по художествена гимнастика Илиана Раева, цитирана от Sportal.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.