
Голяма глобална технологична компания е новият спонсор на Българската федерация и на националния отбор по художествена гимнастика. Един от най-успешните български спортове вече ще разчита на сътрудничеството с Motorola.
Момичетата от националния отбор пък през следващата година ще бъдат рекламни лица на популярни американски комуникационен бранд, който от скоро е собственост на Lenovo. С партньорството си с българската художествена гимнастика той отбеляза завръщането си на българския пазар.
“Това, което отличава нашия отбор по художествена гимнастика, е постоянното демонстриране на класа, задружност и сплотеност на абсолютно всяко първенство. Те са изключителен пример за приемственост между поколенията. Motorola, от своя страна, е брандът, който е неколкократно обявяван за технологичен лидер и е заставал начело на индустрията. Ето защо вярваме, че синергията между нас и Федерацията по художествена гимнастика ще бъде успешна и ще отвори нови перспективи, заявиха от компанията-спонсор.
“Момичетата са изключително развълнувани, защото им предстоят нови проекти извън терена и вярвам, че това са дейности, които ще ги развият допълнително като личности и ще отворят нови възможности пред тях”, заяви председателката на Българската федерация по художествена гимнастика Илиана Раева, цитирана от Sportal.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент