Глобална технологична компания стана спонсор на българската художествена гимнастика

Глобална технологична компания стана спонсор на българската художествена гимнастика

Голяма глобална технологична компания е новият спонсор на Българската федерация и на националния отбор по художествена гимнастика. Един от най-успешните български спортове вече ще разчита на сътрудничеството с Motorola.

Момичетата от националния отбор пък през следващата година ще бъдат рекламни лица на популярни американски комуникационен бранд, който от скоро е собственост на Lenovo. С партньорството си с българската художествена гимнастика той отбеляза завръщането си на българския пазар.

“Това, което отличава нашия отбор по художествена гимнастика, е постоянното демонстриране на класа, задружност и сплотеност на абсолютно всяко първенство. Те са изключителен пример за приемственост между поколенията. Motorola, от своя страна, е брандът, който е неколкократно обявяван за технологичен лидер и е заставал начело на индустрията. Ето защо вярваме, че синергията между нас и Федерацията по художествена гимнастика ще бъде успешна и ще отвори нови перспективи, заявиха от компанията-спонсор.

“Момичетата са изключително развълнувани, защото им предстоят нови проекти извън терена и вярвам, че това са дейности, които ще ги развият допълнително като личности и ще отворят нови възможности пред тях”, заяви председателката на Българската федерация по художествена гимнастика Илиана Раева, цитирана от Sportal.

Споделяне
Още от Спорт

Защо името на премиера се свързва с аферата с къщата в Барселона?