Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Глобул смени логото си

14 коментара
Глобул смени логото си
В един и същи ден Глобул обяви смяна на логото си и готовност да стартира UMTS-услуги.

Обещахме, че през лятото ще имаме голямо събитие, и каквато е практика ни – спазваме обещанието си. Така изпълнителният директор на Глобул Атанисис Кацирубас обяви в петък пред журналисти новото лого на компанията. То вече няма да е в познатото червено-синьо, а ще е резедаво зелено, “защото освен, че е фирменият цвят на групата, но и искаме България да е по-зелена и по-млада”, каза той. Към марката Глобул ще се прибави името на компанията, собственик на втория мобилен оператор у нас – Космоте груп, която е на гръцката ОТЕ. Слоганът на компанията от “Когато искаш да те чуят”, става “Най-доброто предстои”.

В края на февруари от компанията обявиха, че ще заменят сегашното си име с това на компанията-майка, каквато е корпоративната политика на Космоте и която се прилага или ще бъде приложена за петте страни, в които работи. Но заради силното присъствие на марката Глобул на българския пазар, се е решило името да не се изоставя, а към него да се прибави това на Космоте груп. Така хем ще се запази емоционалното присъствие на логото, хем ще има нова идентичност на компанията, която ще съчетае сегашното си агресивно пазарно поведение с предизвикателствата на новите технологии, обясни Кацирубас.

В допълнение той съобщи, че UMTS-мрежата на Глобул вече работи на територията на София. На 28 юни в рамките на СискоЕкспо ще бъде демонстрирано видео позвъняване в мрежата на Глобул, допълни шефът на компанията.

Вероятно тогава ще бъдат обявени и цените на услугата.

До няколко месеца Глобул ще има готовността да представи на клиентите си и преференциални цени за роуминг услугите в група. Работи се и върху фиксирани интернет връзки.

Компанията вече започва подмяна на визията на всички собствени търговски обекти, към които преди няколко седмици се присъединиха и магазините на Германос, в резултат на сделка с Космоте. Променя се и присъствието в дистрибуторските мрежи, с които Глобул има договори. Става въпрос за 670 обекта, каза Евангелос Мартигопулос, изпълнителен директор на Космоте Груп.

Глубол Космоте пуска и нов тв-клип, който е събрал всички рекламни лица на оператора – тъпанджията от първия им клип, лекоатлетката Ивет Лалова, която е лице на спортно-училищната им инициатива, певицата Белослава, която стои зад социалната програма на оператора за децата в неравностойно положение, и най-новото лице – капитанът на националният ни футболен отбор Стилиян Петров, привлечен явно в отговор на конкулента Вивател, който сключи рекламен договор с Димитър Бербатов.

В момента Глобул има 2,6 млн. потребители, от тях 81 на сто са лоялни, което е най-високият процент на българския телекомуникационен пазар, заяви Мартигопулос. Той посочи още, че за първото тримесечие на 2006 г. Глобул е реализирал 144,5 млн. приходи, което е 37 на сто ръст. Според данни на компанията 50 на сто от новите клиенти на мобилни услуги избират “Глобул”.    

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

14 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #14

    Здравко

  2. Korrektor
    #14

    Пише се "резЕдав". То бива неграмотност... Очаквам скоро да прочета "боП" и "мИсо".

  3. gost
    #13

    Slogana ne e "Nai-dobroto predstoi". Tova e headline na kampaniata.

  4. Yankee Doodle
    #12

    после си преброй пръстите /Еврейска поговорка/

  5. kosio
    #11

    “защото освен, че е фирменият цвят на групата, но и искаме България да е по-зелена и по-млада” ... но най-вече защото това е фирменият цвят на групата...

  6. Nemeca
    #10

    :)

  7. krum
    #9

    Logoto e kato na uslugata Transtel na velikia operator Trans Telecom, pak kradat maliakite

  8. 78
    #8

    Администраторите да премахнат себе си.Най-добре италианците да дойдат!

  9. аз
    #7

    Купих си нова тяхна карта, служебен пакет, и трети ден ги чакам да ми я включат... Друго нещо, много искат да си сменят името на Космоте, само че името "Глобул" според мене е супер попадение (само името, не казвам каква е фирмата...) и ако се преименуват, за да подчертаят византийския си произход, само ще загубят за сметка на Мтел

  10. noboby
    #6

    hedline i slogan e edno i sashto neshto! kato razberesh rpilikata/razlikata togava pishi!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.