Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Горещият юли размести лидерите на бирения пазар

0 коментара
Горещият юли размести лидерите на бирения пазар

Производителите на бира у нас, заемащи първите две позиции по пазарен дял в отрасъла, размениха местата си през горещия юли, когато потреблението на кехлибарената течност е отбелязало ръст с 9 процента спрямо миналогодишната консумация за същия период. Това сочат данни на Съюза на пивоварите в България за първите седем месеца на 2005 г.

Миналия месец сме изпили 594 468 хектолитра. Общото количество бира, реализирано на пазара за седемте месеца, е приблизително равно на това за миналата година – 2,8 млн. хектолитра.

“Загорка” АД е излязла начело на бирения пазар с 32.3 процента пазарен дял и продадени през миналия месец 191 956 хектолитра бира, изпреварвайки досегашния лидер. InBev, която е производител на марките “Каменица”, “Славена” и др. остава с 29.6 на сто пазарен дял и 175 730 хектолитра реализирано пиво. На трето място по ръст на продажбите остава "Карлсберг" с 92 753 хектолитра бира или 15.6 на сто пазарен дял, сочат данните на браншовия съюз.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.