Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Градският транспорт в София ще е с ново работно време от 30 ноември

Мярката е временна, последните курсове ще са до 22 часа за градските линии и до 22:30 часа за извънградските

0 коментара
Градският транспорт в София ще е с ново работно време от 30 ноември

Центърът за градска мобилност (ЦГМ) предлага да се намали работното време на обществения транспорт в София заради новите мерки, които влизат в сила от 23:30 часа на 27 ноември.

Предложението е последните курсове на градските линии да са около 22 часа, а на извънградските да са около 22.30 часа, съобщиха от ЦГМ.

Предложението на ЦГМ предстои да бъде разгледано от Столичния общински щаб.

Промяната на работното време е временна мярка и ще действа за периода от 30 ноември до 21 декември 2020 г., когато са в сила новите мерки за ограничаване на разпространението на заразата от коронавирус.

Намаляването на работното време се прави заради затварянето на училища, университети, забрана за извънучилищни дейности, както и промяната в работния режим на различните бизнеси. Това ще доведе и до по-малко натоварване на градския транспорт в столицата, мотивират се от ЦГМ.  

Предлага се още временно ще бъде закрита автобусната линия 294, която е с маршрут - Студентски град - метростанция "Г.М. Димитров".

Превозните средства на обществения транспорт ще се движат по зимни разписания. 

ЦГМ  ще прави анализи на потока от пътници в реално време и в случай на необходимост ще може да организира гъвкави промени по линиитепри необходимост, посочват още от общинското дружество.

От там напомнят, че всички превозни средства, каси, депа и обекти се дезинфекцират най-малко по два пъти на ден.

По време на първия локдаун приходите от градския транспорт в София паднаха драстично. Пропуснатите постъпления за март и април на ЦГМ от превозни документи и премахването на зоните за паркиране бяха над 18 млн. лева. Отделно дружеството дължеше почти 10 млн. лева на транспортните оператори – общинските дружества "Столичен автотранспорт", "Столичен електротранспорт" и "Метрополтен". Техните постъпления също бяха с по няколко милиона лева по-ниски.  

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.