Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Гражданите са 99% доволни от услугите на МВР. Понякога и 100%

9 коментара
Снимка: БГНЕС

Тотална и безкомпромисна удовлетвореност от услугите на МВР. Това сочат данните от проучвания, направени от самото силово ведомство. Масово гражданите харесват как и какви услуги им предоставят структурите на МВР. Нямат препоръки как работата би могла да се подобри, защото очевидно това не е възможно. А когато се оплакват, е неоснователно.

Към антикорупция чрез анкети

Да се проучи удовлетвореността на гражданите всъщност е част от антикорупционните мерки на МВР, разписани в годишния им план. Към момента ведомството е отчело изпълнението му само наполовина, т.е. за първите шест месеца на годината. През това време областните дирекции, както и други звена (пожарна, дирекция "Миграция", документи за самоличност и др.) са раздавали анкетни карти на гражданите, на които им се налага да се сблъскат с услугите им. Резултатите са особено окуражаващи.

Гражданите предпочитат на гише

Извадките от анкетните карти вероятно не биха могли да се считат за представителни най-вече поради ниския им брой. А причина за него е настъпилата криза с коронавируса, което пък наложи масово ограничаване на контатки. Въпреки това който е отишъл в МВР, все доволен е останал.

Един от редовните контакти със силовото ведомство е при издаване на лични документи. От въпросната дирекция са отчели едва 43 анкетни карти за шестте месеца на 2020 г.

"От направения анализ на отговорите на поставените в анкетната карта въпроси се установи, че гражданите оценяват обслужването и информацията за предоставените от Дирекция "Български документи за самоличност" услуги като много добро", пишат те.

И правят следния извод: "По-голяма част от гражданите предпочитат да получават необходимата им информация на гише".

99%, понякога и 100%

Преглед на отчетите на останалите структури сочи сходни резултати. Особено добре си вършат работата във Враца, става ясно от написаното.

"В ОДМВР-Враца е проведено проучване във всички 10 структури на дирекцията, които предлагат административни услуги. Удовлетвореността на потребителите е 100%", пишат от тамошната дирекция.

Една идея по-скромни са колегите им от Шумен. Там е проведено едно анкетно проучване в местната дирекция "Миграция". Удовлетвореност – 99%.

Отличен 5.93

Доста по-сериозно са се отнели към анкетирането в областната дирекция в Търговище. Там са успели да препитат 456 души. "От направения анализ се установи като цяло, че гражданите са доволни от качеството на административните услуги, като средната оценка за цялостно обслужване е 5.93", пишат от местната полиция.

Сходна е ситуацията в Добрич. Средната оценка на 284 граждани е "доволен".

Учудващо на нереалния фон от заводолство, в Стара Загора са отчели минимален процент не толкова позитивни граждани. Едва 3% от 165 души са казали, че не са доволни от услугите. А в дирекцията в София-дори са регистрирали оплакване – от работата на ПОС-терминалите.

"Извършена е проверка като сигналите са неоснователни", пишат от МВР.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

9 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит в 17:41 на 11 февруари 2021 от автора.
    #9
  2. .text
    #8

    Стъкмистиката в МВР е на 99%, понякога на 100%

  3. DG
    #7

    МВР са 99% безполезни, понякога и 100%.

  4. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #6
  5. Коментарът е изтрит в 21:53 на 7 декември 2020 от автора.
    #5
  6. mediaman
    #4

    Кой има нужда от тази пародия?! Такава елементарна лъжа не биха си позволили и милиционерите на Тато. И какви са тия 100 % - срамота, дайте барем 110-115 %. Аматьори!

  7. QMTIKVA
    #3

    ако питате мен на 200% са доволни .... Никога в живота ми няма да се обадя или да търся помощ от МВР, само ще ме ограбят. Това са бандити в униформи! Моят професионален съвет към всеки гражданин, най-вече към всеки младеж - никога не съдействайте на полицията, никога не говорете с полицията освен "добър ден" и "чао", винаги когато ви заговори полицай го питайте защо ви говори, ако ситуацията е различна от проверка на лични документи винаги искайте разговор с адвокат! Българската полиция работи единствено във свой интерес и никога в интереса на гражданите! 0 доверие в полицията, 0 съдействие!!

  8. В и К
    #2

    Как така само 100%?

  9. АТ
    #1

    Що за измислица? Анкетираните да не са от системата? Или анкетата не е била анонимна? Вярата и удовлетвореността от работа на МВР едва ли стига и 40%. От какво са доволни гражданите - от побоите, от "какво правим", от заловени крадци, побойници, наркопласьори, убийци? Представителна извадка за "добрата и професионална работа" на полицаите е поделението в Дупница - зависимости, чадъри, поголовно погазване на законите от самия ръководител. И въпреки разкритията никакви последици.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.