Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Христо Стоичков стана рекламно лице на "Кауфланд"

Избрах да работя с веригата, заради силния й социален ангажимент, казва знаменитият футболист

9 коментара
Марката H8S вече е в магазините на "Кауфланд"

Легендарният футболист Христо Стоичков и неговата внучка Миа са лицата на новата ученическа кампания на най-големия ритейлър у нас - Kaufland България.

Партньорството между Камата и веригата стартира с кампания, посветена на разнообразието от стоки за първия учебен ден в магазинната мрежа. Предстои колаборацията да се развие и в други ключови кампании на търговската верига.

"С радост обявявам началото на партньорството ми с най-голямата търговска верига в България. Освен впечатляващото разнообразие и качеството на продуктите, което Kaufland предлага, за мен е важно и нещо друго. Партньорство с компания, която е силно ангажирана с много полезни за обществото ни програми и проекти. Да, мога смело да го кажа - Kaufland e всичко това!", споделя знаменитият футболист.

Предстоящият 15-и септември ще бъде първи учебен ден за неговата внучка Миа. Двамата с удоволствие се впуснаха в общата инициатива и заедно подбраха всичко необходимо за предстоящата учебна година.

Грижовният дядо подари на внучката си нова ученическа раница, която може да бъде намерена в магазините на Kaufland на промоционалната цена от близо 35 лв. След това я напълниха с всичко необходимо за училище - тетрадки, химикалки, моливи, боички и още много пособия.

Хиляди изгодни предложения очакват клиентите на веригата в цялата страна.

Сред Back to school артикулите са водни боички, цветни моливи и флумастери с намаления над 30%. На атрактивни цени ще могат да бъдат намерени и слушалки с микрофон в четири цвята, безжична мишка, несесер с ученически пособия с 25 части.

Притежателите на Kaufland Card могат за купят и детски фотоапарат за снимки.

Освен това в магазините на веригата се предлагат и избрани спортни артикули от марката на легендата на българския футбол Христо Стоичков. Чорапи, шапки и футболни топки с бранда H8S ще могат да бъдат купени целогодишно във всичките 63 магазина в 35 български града.

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1.9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6500 служители.

От старта си през 2006 г. у нас до днес компанията се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1.9 млрд. лв.

"Кауфланд" непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие. Под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

9 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Sin
    #9

    Рискован ход. Стоичков е по-скоро символ на селското, безпардонното, нахаканото. А Кауфланд, поне според мен, трябва да играе като обединител на изконните български безценни хранителни стоки с немското качество в предлагането, маркетинга и обслужването. През лятото често сме в Кауфланд и усещането досега беше именно такова (Варна). Дано не се размие.

  2. dabedabe
    #8

    Та в тона на предното ми изявления закъсалият Стоичков ше прибере някой лев и доста негативи. Времето бързо върви и винаги носи промяна. Аз винаги бягам от рекламите. Каквото и да ми казват, рекламата е поне наполовина лъжа. А туй дете там какво е виновно, че го карат да лъже от малко?

  3. dabedabe
    #7

    Веригите са в затруднение. Разместват стоки, грамаж, (уж клиенти са направили това) за заблуда на клиентите. Трябва да се кокориш сериозно срещу дребните етикети. И касовите бележки често са противоречиви. Ще има отлив и ориентация само към промоциите. Трябва да се запазят и дребните магазинчета и да им се дава шанс в жестоката борба за оцеляване. КУПУВАЙ БЪЛГАРСКОТО!

  4. someone
    #6

    А, значи затова цените в Кауфланд са едни сутрин и коренно различни вечер или една и съща стока на "промоция" в две последователни седмици е с 50ст разлика или когато е уж на "промоция" втора седмица, стоката е на реалната си цена от предната седмица, която за периода на промоцията втората седмица, е вече като посочена двойно завишена... Или безбройните несъответствия с марка стока в каталога на промоция, която в магазина я няма въобще или стои празен кашон с оранжев етикет отгоре

  5. dabedabe
    #5

    Кауфланд има проблеми май, и не от вчера. От голям мерак нацвъкаха доста магазини. Пък Ганьо кара основно на промоции. Поуравниха се цените на веригите, зер на всеки ъгъл са чучнати.

  6. Keyser Söze
    #4

    "Партньорство с компания, която е силно ангажирана с много полезни за обществото ни програми и проекти. " Горан ще ти подава ли топката в новата рекламка?

  7. обикновен
    #3

    Ще има ли вече и зали за хазартни игри в Кауфланд? Тъй като човекът от години е известен като рекламно лице за пристрастените към комар. Глупава маркетингова недомислица и примитивизъм на Кауфланд с избора на рекламно лице. Освен сериозно високите цени - като всички немски вериги, рекламата ще е другата причина да не влизам повече в магазините на веригата

  8. anton nikolov
    #2

    Кауфланд, дотам ли изпаднахте да пробутвате този простак ?

  9. Име1234
    #1

    Футбол играеше, но това с което ще го помнят е ‘мамата’. Модерният ляв.. Простак си беше и остана.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.