Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Кауфланд" разширява асортимента си със "зелени" текстилни стоки за семейството

0 коментара
"Кауфланд" разширява асортимента си със "зелени" текстилни стоки за семейството

През тази седмица веригата за бързообортни стоки "Кауфланд" (Kaufland) информира, че ще предостави на клиентите си още по-голям избор от артикули, произведени от устойчив текстил.

"Зеленият" ритейлър разширява асортимента си от сертифицирани текстилни продукти с предложения за цялото семейство.

До 20-и август включително потребителите на най-голямата търговска верига у нас могат да открият детски, дамски, мъжки суитшърти и панталони на атрактивни цени и със сертифицирано качество.

Продуктите са от собствените марки на ритейлъра - Oyanda®, Townland® и Hip&Hopps®. Те са произведени с грижа за природата и носят международния сертификат Cradle to Cradle Certified®.

Това е световно признат стандарт, който гарантира, че продуктите са изработени от екологично чисти и безопасни суровини с визия за икономика без отпадъци.

"Отговорното отношение към околната среда е част от нашата политика за устойчиво развитие и намира израз в асортимента на "Кауфланд". За да насърчим отговорното пазаруване, ще предложим на клиентите ни още по-голям избор на устойчив текстил, като тази и следващите седмици включваме в актуалните ни седмични предложения нови сертифицирани текстилни продукти", коментира Симон Хаубрих, директор "Нехранителни стоки" в "Кауфланд България".

Ритейлърът регулярно включва в асортимента си текстилни продукти с международни сертификати, за да отговори на нарастващия интерес на потребителите към произхода на материалите, начините на производство и стандарта на живот и условията на труд на хората, ангажирани в него.

Затова голяма част от артикулите под собствените марки на ритейлъра носят печатите на GOTS, MADE IN GREEN by OEKO-TEX®, Global Recycled Standard и други.

Всички актуални седмични предложения могат да бъдат разгледани в актуалната седмична брошура на "Кауфланд". Те са налични до изчерпване на количествата.

"Кауфланд България" е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1.9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6600 служители.

През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес "Кауфланд" се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1.9 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.