Това е една от рекламите, която най-успешно си служи със тактики, предизвикващи страх, за да грабне вниманието на публиката. Негативните чувства могат да предизвикат стрес или напрежение, така че да ни принудят да предприемем определени действия и да направим нещо, за да се освободим от напрежението, отбелязва електронното издание UtalkMarketing, което публикува класация на петте най-стряскащи реклами.
Те са привлекли вниманието на потребителите с това, че пораждат у тях силни емоции на страх, отвращение и ужас.
Чувството за вина или страх може да доведе до незабавна реакция, какъвто е случаят с рекламата срещу тютюнопушенето.
В други случаи като с Tango тези тактики са приложени единствено с цел да се запомни рекламата.
В петицата е клипът на Audi с паяците, а също и рекламата на Nike, в която главната героиня благодарение на заниманията си с активен спорт се спасява от маниак.
В "най-страшните" клипове са зачислени също два рекламни спота за енергийни напитки - Tango и K-Fee. Рекламата на Tango беше призната за прекалено плашеща децата и забранена.
В някои случаи обаче рекламните регулатори разрешават показването на реклами, предизвикващи неприятни чувства у потребителите. През април тази година комисията за рекламни стандарти на Великобритания (ASA) одобри клип, в който мъж изкарва от устата си умрял плъх. Рекламата цели предпазване на потребителите от купуване на фалшиви лекарства по интернет.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
7 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
видеоклип безспорно се класира брадвата на Станишев, за най-тъп - "Гласуваш за Бойко, получаваш Костов".Въобще, и нашата 100 летна партия е дала неща на света.
.
Не се стреснах хич от бравата. Гласувах за Бойко, с надеждата да получа Костов. Ама ме излъгаха. Вместо Костов получих Цецка, Цецо, двайсетгодишно ирландско замразено, един български хан без портфейл и няколко дни бургаски рап за без пари.
но ще си понесе самозабравата.
и гласувах за Костов. Но на мутриповече никога няма да имам доверие.
Да, уважаеми сънародници /без червените, разбира се/ - след изборите получихме такава мешана салата, че просто не е за вярване !!! Моето обяснение - търсеха се и се намериха хора пак в познати, приятелски, съселски и съпартийни кръгове ! Никога извън тях - това вече е БГ-патент... Дано доживеем поне една десета от това, за което гласувахме - справедливо възмездие за престъпници и ускорено цивилизоване !!!
The best way to QUIT SMOKING quickly and pleasantly - http://www.iveryhealthy.com/niconot/faq.php Buy it now at a discounted price, and cancer will not stop you. =)