Нито една от обжалваните януарски сметки на потребители на "Енерго-Про" не надписана, сгрешена или заради неточен електромер, съобщиха в четвъртък от дружеството, снабдяващо с ток Североизточна България.
Доставчикът досега е проверил 3650 клиенти, подали възражение срещу високата януарска сметка, и други 500 абоната, чието потребление е било по-високо, отколкото през същия месец на предходните три години.
Проверяване са били показанията и захранващата схема на електромерите. При необходимост устройствата са проверявани и с еталонен уред, който установява точността на измерване. Всички тестове са направени безплатно за абонатите в тяхно присъствие, заявиха от компанията.
Общо 258 клиенти са отказали проверката, защото били наясно с причината за по-високата сметка.
4400 семейства са поискали да платят сметките си разсрочено. На 74 е отказано, защото не са представили нужните документи.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
5 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
След като “Енерго-Про“ си проверява собствените електромери! Това е същото ако на "Женския пазар" циганите да отговарят за точността на кантарите си.
кражби в ерп-тата 2%,в нек 68%,30% при производителите
Значи ли това, че сметките са точни? Е това се вика наглост на квадрат!
Може ли съседи да се включат на Вашия електромер?
разбира се нали те си проверяват електромера