Нито една от обжалваните януарски сметки на потребители на "Енерго-Про" не надписана, сгрешена или заради неточен електромер, съобщиха в четвъртък от дружеството, снабдяващо с ток Североизточна България.
Доставчикът досега е проверил 3650 клиенти, подали възражение срещу високата януарска сметка, и други 500 абоната, чието потребление е било по-високо, отколкото през същия месец на предходните три години.
Проверяване са били показанията и захранващата схема на електромерите. При необходимост устройствата са проверявани и с еталонен уред, който установява точността на измерване. Всички тестове са направени безплатно за абонатите в тяхно присъствие, заявиха от компанията.
Общо 258 клиенти са отказали проверката, защото били наясно с причината за по-високата сметка.
4400 семейства са поискали да платят сметките си разсрочено. На 74 е отказано, защото не са представили нужните документи.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент