Няма алтернативен маршрут, по който да бъде пренасочено част от движението по магистрала "Хемус" в района на виадукта край село Елешница, където тече ремонт. Това съобщи Георги Златев, директор на дирекция "Развитие на пътната инфраструктура с бюджетни средства" в агенция "Пътна инфраструктура" пред БНТ.
Той обаче обеща, че ще бъде направено всичко възможно през този уикенд максимално да бъде облекчен трафикът по магистралите.
През изминалите почивни дни се образува километрична колона на магистрала "Хемус" заради ремонта на виадукта "Бебреш" край село Елешница. Ремонтните дейности ще продължат до октомври.
"Няма как строителните работи по да бъдат отлагани, тъй като има технологични изисквания относно температура, влажност на въздуха, продължителност на етапите", обясни Георги Златев.
Друга критична точка, на която се извършват ремонти дейности, е на виадукта на 61-ви километър на магистрала "Тракия". Там движението е пренасочено в едното платно за движениеи има обходен маршрут.
От днес започва ефективно въвеждане на временната организация на движение и на виадукта при 67-ми километър на магистрала "Тракия", който също се ремонтира.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
9 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
2 не е прав! Кое е нормално в сегашното положение? Стоенето в задръстванията ли, които очевидно биха могли да бъдат облекчени с молко повече ум в главата. Но ум няма в главите на пътна полиция и никакви симптоми на някаква организация. Поведението им е на пътни гавази. Ум няма и в главата на номер 2 затова му харесва сегашното положение. Какво ще ми сравнява България с белите страни. Ние сме много "черна" страна и поведението на премиера на България не може да е същото като на премиерите на белите …
страни. Тука се налага да се върши и такава работа, която вършеше г-н Борисов. Той беше един добър премиер, отворен към народа, какъвто не сме имали през последните 23 години. И народът това ще го разбере! Рано или късно!
Най-тъпото в случая е,ремонта на моста изобщо не бе почнал.Можеха спокойно да го затворят след празниците.
До 5-ти: Да, прав сте, но има още нещо - по програма "Хоризонт" на БНР онова нечистоплътно същество майор някакъв си, не му помня името, в емисията от 16.00 каза, че по "Хемус" нямало задръстване и т.н. По същото време пътувах в обратната посока /Търново-Варна/ и сам видях, че задръстването е поне 10 километра! В този случай въпросният клоун не само не информира, ами направо дезинформира хората!
Има и аз минах по него, отне ми 20-30 минути. Минава през село Потоп и село Елешница, пътят е в ужасно състояние, но е много по-лесно да се мине по него, отколкото да прекараш 2 часа в задръстването. Ако го бяха закърпили преди ремонта на виадукта, всичко щеше да е наред.
4 е прав. Информация липсва тотално, а полицията не си върши работата. В края на август попаднах на задръстването на "Тракия" в посока София, заради ремонт на някакъв виадукт. За самия ремонтиран, респ. стеснен участък, шофьорите научавахме на 2-3 км преди обекта, когато вече започва самото задръстване и вече беше късно за всякаква реакция. Полиция имаше около Пазарджик и изобщо не лиочеше, че мислят за предстоящото задръстване.
Време е, според мен, пътната полиция да се предаде в ръцете на знаещи …
и можещи хора, а не да е единствено орган за събиране на глоби и рекет.
Време е някое национално радио да се задължи на всеки кръгъл час да съобщава най-важните факти около пътната обстановка в страната. ПС: Не само да ни разказва какво станало вчера, или каква е била температурата на този ден преди 100 години, а да съобщава и моментното състояние на пътищата - препятствия, заледявания, навявания, затворени участъци, катастрофи, пречещи на движението, обходни маршрути, оценъчна загуба на време за дадено препятствие и пр.
Sin
Аз, без да съм в кухнята на нещата, тъй като по случайност се оказах в това задръстване, ще предложа на др. Директор три възможности:
1. Полицаят, който седеше на последното възможно отклонение за връзка със стария път, трябваше просто да информира и пренасочва пътуващите(които желаят) към стария път, а не да се подхилква доволно и да не знае каква е причината за задръстването
2.Някоя умна глава(но маи не се е намерила такава) можеше още след последния тунел да пренасочи движението в две ленти в …
насрещното, където идващите коли от София бяха няколко пъти по-малко.
3. При ремонта сигурно е можело да се предвиди да се извършва така,че да остава една лента за движение. Като се добави и една (или две) в насрещното - нещата щяха да изглеждат по друг начин.
Тоя ред на мисли идват, когато искаш да предизвикаш най-малко неудобство на дънакоплатците. Когато ти е се тая или да не кажа даже напротив - тогава дънакоплатецът остава с убеждението, ше се подиграват с него или, че е жертва на някакви корпоративни, политически или незнам още какви интереси.
................. Ето, че някои неща могат да се направят и с едно професионално обяснение. Ако беше Борисов щеше да облита час по час обекта с цялата ни авиация, щеше да лее огън и жупел, че предишните, от Аспарух насам, не са предвидили обходен маршрут; щеше да разходи и всичките си министри, за да му припяват; щеше да докара и калорифери, ако трябва :) за да натъманиса околната температурата и сащиса синоптиците; щеше да се дуе от сутрин до вечер по всички телевизии колко съвършен премиер е, …
без който България ще фалира като съседите :) и т.н.. Все величави, юнашки дела, които не влизаха в премиерските му задължения, но вършеха добра работа за личната му реклама. И щеше да потроши маса пари от хазната, почти колкото и за ремонта, сигурно.. Непрекъснато се учудвах как извън България всичко това можеше да се върши без никаква намеса на премиера им и дори на министрите му, и без никакъв шум. А и магисталите им налице, и ремонтите им вървят, а явно и администрациите им работят, защото всичко се случва, все пак, и то е добро... Работата на премиерите им е огромна, но съвсем друга. Ето, че можело и у нас. И това нормализиране, след предишното еднолично управление, ми харесва.
Как така няма обходен маршрут ,след като по закон при строеж на магистрала има изискване за обход и алтернативно трасе при аварии др. подобни ?!?