Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Обемът на далекосъобщителния пазар в България остава 6% от БВП

0 коментара

За трета поредна година обемът на българския далекосъобщителен пазар е около 6 % от общата стойност на Брутния вътрешен продукт на страната. В четвъртък правителството прие поредната секторна политика в далекосъобщенията, която се изготвя на всеки две години.

Спрямо 2002 г., обемът на далекосъобщителния пазар през миналата година е нараснал с 10.7% до 2.215 млрд. лева.

Приходите от услуги чрез фиксираната телефонна мрежа са се увеличили с 1.9% до 985 млн.лв. По-сериозно нарастване - 19% - регистрира пазара на мобилни услуги.

Продължават да се увеличават линиите под наем, наблюдава се и повишено търсене на услугите, предоставяни от кабелните мрежи за разпространение на радио- и телевизионни програми.

В стратегията е записано, че до юни 2005 г. министерството на транспорта и съобщенията трябва да внесе в правителството нов закон за далекосъобщенията, който ще бъде разглеждан и приеман от следващото Народно събрание, но най-късно до юни 2006 г.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.