Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Общината разделя колите от трамваите по столичния бул. "Цар Борис III"

5 коментара
Общината разделя колите от трамваите по столичния бул. "Цар Борис III"

След няколко катастрофи общината в София реши по бул. "Цар Борис III" пътното платно да бъде разделено от трамвайното.

"След като възстановихме движението на емблематичния трамвай №5 в края на миналата година, за дни бяха регистрирани 5 пътнотранспортни произшествия. Катастрофите са причинени от автомобили, които навлизат по трамвайните линии и засичат мотрисите. Предприемаме бързи мерки, за да ограничим транспортните произшествия по трасето на трамваите по бул. "Цар Борис III". Ето защо физически ще отделим пътното платно от това на трамваите. Така автомобили няма да могат да навлизат върху релсите", написа във Фейсбук кметът на София Васил Терзиев.

Възложен е проект за обособяването на трасето като фокусът ще е в района от ул. "Райска градина" до ухото в Княжево. По това трасе се движат 3 трамвая - 4, 5 и 11.

"В пиковите часове средно на всеки 3 минути тук преминава по една трамвайна мотриса. За да бъде придвижването на софиянци по-кратко, по ремонтираното трасе трамваите се движат с по-висока скорост. Съкратихме времето за пътуване от Съдебна палата до последната спирка в Княжево с 10 минути - от 31 минути преди ремонта на 21 минути сега, добави Терзиев. Предстои новоремонтираният участък на релсовия път от кръстовището с бул. "Овча Купел" до ухото на "Княжево" да бъде включен в новата координация за движението, която осигурява "зелената вълна" за трамваите. Това допълнително ще се ускори движението на трамваите по бул. "Цар Борис III", посочи кметът. 

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Bлaдo
    #5
    Отговор на коментар #4

    представа нямам дали, как и какво ще правят, за да отделят трамвая и автомобилите... Просто съм отговорил на питането ти 'къде на "Борис Трети" трамваят не е отделЕн'...

  2. pepe
    #4
    Отговор на коментар #2

    И още нещо - ако направиш нещо като това, което Фандъкова /ГЕРБ/ направи между 5-те кьошета и подлеза на НДК, трябва да имаш предвид, че Фандъкова я пази Съдебната система на ГЕРБ/ДПС /можеш да попиташ живеещите до релсите в този участък, а там са само 2-3 кооперации/... а кой точно пази/ще пази новия кмет, дето на е от ГЕРБ? Някой освен мен има ли предчувствието, че ще му завъртят едни дела?

  3. pepe
    #3
    Отговор на коментар #2

    Там не е отделен, защото е трудно да се отдели. Има съществуващо /старо/ застрояване и няма място.

  4. Bлaдo
    #2
    Отговор на коментар #1

    горе, в "Княжево", след предпоследната спирка на Петицата

  5. pepe
    #1

    На... "Борис"? Къде там трамвая не е отделен? От Руски паметник до след Околовръстното е отделен, т.е. навсякъде, където има съществено движение, и дори по-нататък. Някой пак е решил, че е "на село" и правила за него няма...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.