Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Онлайн търговец на играчки глобен за некоректна реклама

6 коментара
Онлайн търговец на играчки глобен за некоректна реклама

Заради некоректна реклама, с която насажда страх у родителите, че детските играчки, продавани в традиционните магазини може да са заразени при разглеждането им от потенциални купувачи, е глобен онлайн търговец. Това съобщиха от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК), която е санкционирала с 15 740 лв. дружеството "Сторе” ЕООД, София.

За нарушението на електронния магазин www.store.bg КЗК е била сезирана от "Хиполенд” ООД.

 

Антимонополната комисия е установила, че през декември 2011 г., онлайн търговецът е провел негативна рекламна кампания, в която се акцентира върху твърдения, които дискредитират традиционната търговия с детски играчки, с цел да се изтъкнат хипотетични, но недоказани в конкретния случай предимства на онлайн търговията.

 

Използваното послание "Когато купувате играчка от обикновен магазин, тя може да е пипана от стотици хора и заразена с гъбички, вируси и бактерии”, насажда страх по особено чувствителна тема за всеки родител - опазване здравето на децата му, констатира КЗК. Дружеството цели да извлече преимущества за търговската си дейност, като внушава, че само играчките, поръчани в електронния му магазин, са нови и чисти. Това противоречи на добросъвестната търговска практика и подобно поведение е некоректно спрямо останалите конкуренти, предлагащи играчки в търговската магазинна мрежа и създава възможност за увреждане на интересите им на този пазар, аргументира глобата си КЗК.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #6

    Извинения до 4, долното да се чете До 3

  2. Анонимен
    #5

    До 4: Първо, пиши на Кирилица - шльокавица се чете много трудно. Второ, никъде в рекламата на онлайн търговеца няма твърдения. Има само предположения. Ралика правиш ли? Кое е по-вероятно: играчките в един магазин да са пипани от много хора или въобще да не са докосвани от клиенти? Тази твоя глупост с полицайката е напълно несвързана с темата. Трето, пиши на български, понимаешь?

  3. Анонимен
    #4

    Каква е приликата между онлайн търговия и онлайн секс ? И в двата случая не получаваш това, което виждаш.

  4. Анонимен
    #3

    Nishto ne e zadylzhitelno lyzha, samo deto ne mozhe da se ograni4i samo do offline magazinite - tova e, da kazheshe, abe ne se zheni za policajka, 4e e po mrysna ot ostanalite hahahaha. nedokazuemi tvyrdeniq, anad1n mu?

  5. Анонимен
    #2

    "Когато купувате играчка от обикновен магазин, тя може да е пипана от стотици хора и заразена с гъбички, вируси и бактерии” Е кое от гореизброените може да е лъжа? Ако някой традиционeн магазин използва посланието: "Когато купувате играчки онлайн, знаете ли с кого си имате работа?" КЗК ще ги глоби ли за внушението, че онлайн магазини могат да ви измамят? Как търсите под вола теле, д**ба мааму...

  6. Анонимен
    #1

    Ми то човекът си е прав - ако играчките са интимни, то не е гот да втора употреба! Дори и за възрастни!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.