Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Опел и Пежо-Ситроен преговарят за сливане

9 коментара

Опел - финансово затруднената дъщерна компания на американския концерн Дженерал мотърс и френският автомобилостроителен концерн Пежо-Ситроен преговарят за евентуалното си сливане. По този начин ще възникне автомобилен гигант, който ще конкурира други германски автомобилни марки на европейския пазар, съобщи БНР, позовавайки се на германски медии.


Проектът за сливане на Опел с Пежо-Ситроен е един от вариантите, обмислени от американския концерн, собственик на заводите Опел - "Дженеръл моторс". Предвид големите загуби и все по трудното пласиране на автомобили с марката Опел в Европа, "Дженеръл моторс" бе изправен пред избора да затвори германските си заводи или предвид очакваните масови социални протести поради загубата на хилядите работни места, да потърси друго решение.

Сливането на Опел с Пежо-Ситроен е вероятно това решение като плановете са в големия завод на Опел в Рюселсхайм да бъдат произвеждани всичките лимузини от средната класа на Опел, Пежо и Ситроен.

Веднага след съобщението за предстоящото сливане, курсът на акциите на Пежо и Ситроен на парижката борса скочи рязко нагоре. 

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

9 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #9

    Американските коли са били и си остават №1! Обратното могат да твърдят сама ганьовци и неграмотници. Германци и японци продават на американския пазар на ниски цени и почти без печалба основно заради имиджа. Отличен ход на ПСА и Дженеръл мотърс, борсата го показва. Адмирации!

  2. Анонимен
    #8

    2.е прав.

  3. Анонимен
    #7

    Идиот можеш да наричаш роднините си, а мен след като нито ме познаваш, нито знаеш къде колко години съм живял едвали можеш да ме квалифицираш. Аз обаче на база ежедневния ми опит мога да кажа, че ти си някой незаконен имигрант, каращ пици за 7 долара на час с някое скапано "шеви". Или си по-тъп и от негър?!

  4. Анонимен
    #6

    Jiveia v US ot pochti 20 godini. Mnogo e zabavno da posetia tezi forumi i da naucha neshto poveche za jivota v Amerika ot idioti kato #2.

  5. Fireball
    #5
  6. Анонимен
    #4

    има хора, които биха се изказали по всеки въпрос. без оглед на нивото си на компетентност

  7. Анонимен
    #3

    Професионалният 70-годишен шофьор казва: От Жигули и Лада на каквато и кола да се качиш - все е по-хубава! Но! Всяка кола отразява характера на нацията, която е направила. Германските и английските са здрави, малко тежки, но - здрави и вечни. Френски, италиански - бързо набират, вътре удобни, но слаби и малотрайни. Испанските - и те са такива. Американските - също здрави, но правени без сметка - харчат много. Източна Азия - да не ти се развали. Няма оправяне. Правете си сметката. Ако сте богат - "Мерцедес"! Ако не сте - "Опел" и "WV".

  8. Анонимен
    #2

    За мен хубава американска кола няма. Статията очевидно го потвърждава. Потвърждава го и действителността - в Америка американски коли се карат само от най-ниската класа хора и от ограничен кръг душевно болни. Дори негрите, които имат малко повече парични възможности карат BMW или мерцедес.

  9. Анонимен
    #1

    Спасяването на давещите се е работа на самите давещи се:)

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.