Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Президентската кампания в САЩ глътна 50 млн. долара от началото на юни

1 коментар
Президентската кампания в САЩ глътна 50 млн. долара от началото на юни

Кандидатите за президентските избори в САЩ са похарчили около 50 млн. долара през юни и са излъчили над 100 000 телевизионни клипа от началото на кампанията, надхвърляйки равнището от кампанията през 2004 г.. Това сочи доклад по проект към университета в щата Уисконсин, следящ разходите за политическа реклама, цитиран от Ройтерс.

Кандидатът на Демократическата партия Барак Обама е изразходвал 27 млн. долара от 4 юни до 26 юли, а съперникът му републиканец Джон Маккейн - малко над 21 млн. долара.

Най-много рекламни клипове е излъчил Обама - 55 312, с близо 9000 повече от Маккейн, който има 46 453.Събраните от Обама средства позволяват на щаба му да купува още рекламно време и тепърва предстои да видим как това ще се превърне в огромно предимство в платените медии, казва директорът на проекта Кен Голдстейн.

Над 90 процента от рекламните послания на Обама са с положителен характер и не споменават Маккейн, докато при кандидата на републиканците около една трета от посланията са негативни, което създава подчертан контраст между двамата, отбелязва докладът.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Yoco
    #1

    To yasno kat bel den ediniot bel drugio crn, ediniot socialist drugiot konservator, ediniot mlad drugio star. E kak nema da ima kontrast? Hehe i demokratite kat nashte socialisti stisnali golemata patcka za reklamite, ay sa nali behme za ravnopravie i spravedlivo razpredelenie na parite. Sega izvednaj golemi patcki za reklami.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.