В резултат на сделката, която включва близо 2.6 милиарда долара в брой и 379.9 милиона под формата на акции на "Филипс-Ван Хойзен", ще се появи една от най-големите компании за облекло и дизайн с приходи от 4.6 млрд. долара, предаде ББС.
"Томи Хилфигер" е продадена от "Апакс партнърс" (Apax partners), която закупи компанията през 2006 г. за 1.6 млрд долара.
Американско-холандската група ще поеме и задължения на "Келвин Клайн" за 137.6 милиона долара, посочва АП.
Томи Хилфигер, който е основател и основен дизайнер на марката луксозни облекла, заяви, че сделката бележи нов етап в глобалната еволюция и експанзия на марката.
"Филипс-Ван Хойзен" държи марките Calvin Klein, Van Heusen, Arrow, IZOD и Bass.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.