Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Софийската смет ще тръгва за Радомирско от жп гарите Искър и Кремиковци

1 коментар
Софийската смет ще тръгва за Радомирско от жп гарите Искър и Кремиковци

Транспортната схема за извозването на балите с отпадъците на София бе уточнена на заседание на работната група за съхранение на столичната смет в радомирския рудник в ликвидация “Иван Русев”. Това съобщиха от Министерството на околната среда и водите в понеделник. Установено е, че опакованите боклуци може да се товарят на жп гарите Искър и Кремиковци, а да се разтоварват във фуражния завод “ Александър Димитров”, докъдето има коловоз. Това ще маршрутът, ако се определи рудника за площадка за временно съхранение на балите.

Според експертите от Министерството на транспорта и от БДЖ подготовката на гарите и на целия железопътен маршрут няма да отнеме много време, тъй като няма сериозни дейности за извършване, а и железниците имат разрешително за транспортиране на отпадъци. То само трябва да се допълни за неопасни отпадъци, включително и битови.

На следващото заседание на работната група в четвъртък експерти от Министерството на икономиката и енергетиката ще представят техническия план за ликвидацията на рудник “Иван Русев”, казаха още от екоминистерството.

От там допълниха, че в срещите по подготовката на рудника за сметта вече участват и представители на община Радомир.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. П. Петров
    #1

    1. разходи за концесионера, 2. балиране, 3. разходи за натоварване на вагоните, 4. разходи за транспорт с БДЖ5. разходи по разтоварване от вагоните;Някой да ме подсети още ще се плаща ли?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.