Главният проблем пред автомобилната индустрия е драматичното разминаване в предпочитанията на потребителите в развитите и развиващите се страни. Първите искат малки, надеждни и икономични автомобили, а вторите – луксозни и големи, чрез които да изтъкват своя статус и богатство. Доколкото при вторите има по-голямо желание за покупка на автомобили, в близко време не бива да се очаква, че автопроизводителите ще заложат на електрическите двигатели – индустрията явно е охладняла към тях и е готова да развива само хибриди.
Такива са изводите от изследване на KPMG (телефонно допитване сред двеста производители, дилъри и доставчици на водещи световни автомобилни компании, провеждано веднъж годишно).
Автомобилната промишленост е считана за двигател на глобалната икономика. От увереността на автомобилните производители в утрешния ден зависят милиони работни места, потреблението на стомана, алуминий и други цветни метали, цените на петрола и газа, технологичните иновации.
Сред автомобилните производители оптимизмът спрямо електромобилите е спаднал за една година, сочи проучването.
В краткосрочен план бъдеще имат само хибридните двигатели. В момента не е реалистично да се очаква революция, която да намали значимостта на бензина.
Съобразявайки се с предпочитанията на клиентите, представителите на автоконцерни от развитите страни отделят по-голямо внимание на технологии за повишаване на ефективността и намаляване на разходите за гориво при нормалните двигатели.
Мнозинството от запитаните смятат, че в близките 6 години електромобилите няма да изпреварят по продажби обикновените автомобили. Това мнение се споделя както в развитите, така и в развиващите се страни.
През 2018 г. най-добре ще се продават не електрическите, а хибридните двигатели.
Пунктовете за зареждане са крайно недостатъчни, а правителствата нямат средства, за да създадат инфраструктура за електрозареждане.
Япония вече предприе мерки за популяризиране на хибридите, включително и заради аварията в АЕЦ “Фукушима“, която създаде опасения за стабилността на доставките на електроенергия. През май 2012 г. една пета от всички нови транспортни средства са имали хибриден двигател.
79% от ръководителите на компании, участвали в анкетата, считат, че за развитието на електромобилите са необходими държавни субсидии. Две трети са на мнение, че към 2025 г. електромобилите ще имат само 15% или по-малко от общия брой продажби на нови автомобили.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
5 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
До 4: Сравни от колко части и от какви материали е направен един ДВГ и скоростната кутия и един ел.мотор. Така, че никакви роботи не могат да оправят положението. А печалбата е била винаги основен мотив в"пазарната" икономика. Един брадат чичко , който я наричаше капитализъм беше казал че при определен % няма престъпление , което да не може да се извърши. На хоризонта засега се вижда само участта на динозаврите поради алчността на елитите. Голдман Сакс
Автомобилът може да е статус само за някой, който не е достатъчно еволюирал Белокровский. Оптимизъм или не за производителите, факт е, че при това темпо на развитие и продажби в световен мащаб запасите за петрол далеч няма да стигнат за времето, за което са изчислени. Все пак от петрол се произвеждат и огромна част от предметите, без които днешният свят нямаше да изглежда така модерен. Голяма част от самите автомобили са направени от петрол. Та въпросът, на въпросите както винаги е да запазим ценен …
ресурс за бъдеще, или да го ударим през просото за печалби като за последно... пък после ще видим. Колкото до работните места в авт. индустрия те отдавна са заети от роботи, които нито боледуват, нито се оплакват, нямат нужда от пенсионен фонд и други човешки капризи. това е общо взето, другото - друг път..
Business above all! Представяте ли си, ако се наложат електромобилите, колко заводи за мотори и скоростни кутии ще трябва да се затворят и колко драстично ще спадне потреблението на въглеводороди.Като се има предвид , че последните се търгуват най-вече с долари , това би било удар пощатската икономика и от там рухване на световната. Така , че скоро няма да ги видим.
Развитие държави търсят малки, икономични коли - за съжаление е така, защото тия държави облагат страшно много горивата, а и с други такси товарят автомобилистите.
Пропаганда и Агитация
BREAKING Bare King NEWS
Последни новини:
Световните автопроизводители не залагат на електромобилите
Главният проблем пред автомобилната индустрия е драматичното разминаване в предпочитанията на потребителите в развитите и развиващите се страни.
Първите искат малки, надеждни и икономични автомобили, а вторите – луксозни и големи, чрез които да изтъкват своя статус и богатство.
Доколкото при вторите има по-голямо желание за покупка на автомобили, в близко време не бива …
да се очаква, че автопроизводителите ще заложат на електрическите двигатели – индустрията явно е охладняла към тях и е готова да развива само хибриди.
Такива са изводите от изследване на KPMG
(телефонно допитване сред двеста производители, дилъри и доставчици на водещи световни автомобилни компании,
провеждано веднъж годишно).
Новината: Все така.
Разхищавай и харчи,
за богат да минеш ти!
Консумирай екстра дневно,
спорт ютилити купи -
ако ТИР не можеш.
Ел егантна ретро мода
е отдавна демоде.
ТЕЦ В КОЛА СЕГА Е COOL.
Не бъди изпаднал fool.