Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Технически проблем на "Виваком" блокира плащания на сметки и банкови преводи

5 коментара

Технически проблем в мрежата на "Виваком" създаде в понеделник проблеми с преноса на данни и блокира плащания на сметки, банкови преводи и пазаруване. По данни на телекома в 11.30 е бил регистриран проблем с нормалното функциониране на системата. Проблемът е бил софтуерен и е отстранен около 18 часа, съобщиха по-късно от дружеството и се извиниха за неудобството, причинено основно на клиенти, ползващи услуги за пренос на данни. 

От "Български пощи" съобщиха, че заради липса на връзка с "Виваком" касовите им салони на много места не са можели да извършват плащания на сметки за ток, вода, парно, кабел и други предлагани услуги.

От доставчика на ток в Югоизточна България ЕВН съобщиха, че заради техническите проблеми на "Виваком" клиентите им не могат да се свържат с техния телефон.

Временни проблеми имаха и някои банки, ползващи интернет услугите на телекома. В Банка ДСК не можеха да се правят никакви преводи и плащания около обяд. Касите на Центъра за градска мобилност в София не можеха да продават карти поради проблемите на "Виваком".

Без стационарни телефони останаха за няколко часа по обяд в части от центъра на София и градове в Югоизточна България.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #5

    Искрено се надявам в бъдеще "Виваком" да не допуска подобни "технически" проблеми, защото техният срив ми коства доста пропуснати ползи за моя бизнес.

  2. Анонимен
    #4

    Този технически проблем коства много нерви на хората и е редно поне едно извинение, а защо не и финансова компенсация да получим!

  3. Анонимен
    #3

    Аз се чудя защо днес никой не ми вдига от операторите на 123. Значи като имат проблем и просто си спират support услугата, а аз да чакам по половин час без никой да ми вдигне. Можеше да направят автоматично да ми казва защо никой не ми вдига, че имат глобален проблем. Моят случай обаче е друг, бавят ми прехвърляне вече повече от два месеца. Тук съм писал по-подробно в личния си блог: http://toshkov.com/vivacom/

  4. Анонимен
    #2

    Абсолютно голям е проблема! Блокира се бизнеса на много компании!

  5. Анонимен
    #1

    Ами, проблемът на Vivacom се оказва много голям, защото освен телефоните и нета, е-банкирането и плащането онлайн са невъзможни...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.