"Туитър" въведе платен абонамент за инфлуенсъри

"Туитър" въведе платен абонамент за инфлуенсъри

"Туитър" въведе платени абонаменти за някои профили, като нов инструмент за възнаграждаване на създателите на съдържание.

Това е централен елемент от стратегията на социалната мрежа да увеличи аудиторията си и да намали зависимостта си от приходите от реклама, съобщи Франс прес.

Инфлуенсърите, например експертите по грим или по спорт, ще могат занапред да имат "супер последователи", които да получават ексклузивно съдържание, като се абонират за техните профили за 3, 5 или 10 долара на месец.

"Като супер последовател вие ще можете да участвате в дискусии, в които само платените абонати имат достъп", заяви в комюнике Естър Крауфорд, директор, отговаряща за продуктите на "Туитър".

"Не се тревожете, публичните туитове няма да изчезнат", уточни тя.

Споделяне

Още от Бизнес

Подкрепяте ли партия на Кирил Петков и Асен Василев и ще гласувате ли за нея?