Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Удължена е експлоатацията на правителствения Ту-154

12 коментара

Правителственият самолет Ту-154 е преминал успешно технически преглед и програма за удължаване на експлоатацията му с година, съобщиха в понеделник от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията. (МТИТС).

За целта държавата е платила около 200 хил. евро. Стойността на рутинната техническа поддръжка на самолета, която се извършва в Москва, е 132 000 евро, а програмата за удължаване на ресурса, провела се пак в руската столица, струва 70 000 долара. Според изискванията тази процедура се извършва всяка година.

Правителственият Авиоотряд 28 разполага освен с Ту-154 и с "Фалкон 2000" и с "принудително" закупения еърбъс А139, който още не е пуснат в експлоатация.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

12 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. И.Иванов, Швеция
    #13

    "Правителственият самолет Ту-154 е преминал успешно технически преглед и програма за удължаване на експлоатацията му с година ..."Самолет на над 30 г. от време "оно" на Иванов в БГА "Балкан".С типова забрана да каца на летища в ЕС.

  2. Анти идиотинов
    #12

    Стой си в Швеция бе Идотинов! Престани да се изказваш неподготвен навсякъде!Тъпак!!

  3. Гъбарко
    #11

    Нали не им трябваха самолети!!?? А иначе самолета е с голям ресурс. Като не собственост на търговско дружество, няма забрана за ЕС.

  4. wute
    #10

    съвеТски гъзомийници се обаждат...ТУ 154 не може да каца на летища на ЕС.

  5. morskiq56
    #9

    Гоце да си лети с него до Северна Корея,например..............Може и до Уго Чавес...........

  6. morskiq56
    #7

    Па и да не се връща.............

  7. ....
    #6

    Правителствения самолет Ту 154 е със седалки, които не могат да се застопорят.Когато летиш с него повечето облегалки на креслата са подвижни и не могат да се ползват нормално.Това го знаят всички журналисти принудени да пътуват с него.

  8. Дядо
    #5

    Гоце пак да се качи:):):)Само, че това дето си го мисля, не е добро:( Защото и пилотите нямат парашути:(Ресто на мечтите(

  9. AVIOOTRIAD X
    #4

    KAKAV E TOZI OTRIAD 28 ????? TOVA DA NE E BOINA ESKADRILA OT VTORATA SVETOVNA VOINA .AGATI IDIOTITE V TAZI POBARKANA DARZAVA !! V KOI VEK ZIVEEM I NA KOI KONTINENT. AMA ZA GOCE STAVA TAZI TARATAIKA DA HODI DO ABISINIA ILI TAM NIAKADE,AKO ISKA I V 4UKOTKA DA OTIDE( TOZI TIP AEROPLANI NAI MNOGO PADAT NA SIBIR!!!

  10. обективен
    #3

    Малоумието на комунетата продължава. Отрядът следва да се закрие. Следва да се закупят два стари ,но читави западни самолета без значение Боининг или Еърбус, който да преминат в МО или МВР.От там нататък при нужда правителсвото или Гоце,да равя заявки за ползването им, както е в Германия,САЩ и цивилизованите срани.През останалото време самолетите да хвъркат като сменят контигента в Афганистан или другаде. Аман от простотии. За чий им е ТУ при условие,че е архаизъм и срам за България и гордост за Гоце, който е единствения бивш соцпрезидент с такава машина. То всъщност за него е гордост

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.