Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Влаковете по Подбалканската линия се движат, но с ограничена скорост

3 коментара
Снимка: Mediapool

Движението на влакове по Подбалканската линия е възстановено. Композициите обаче ще се движат със скорост до 25 километра в час в участъка, където имаше срутване на скали. Отсечката е в близост до с. Христо Даново. Там в сряда влак се блъсна в паднала скала. Един от машинистите бе откаран в болница с леки травми.

"Имаше доста сериозни наводнения в този район и тази скална маса се активизира - в един момент влагата в нея я повлича", обясни пред БНР инж. Бойчо Скробански, заместник-председател на Националния борд за разследване на произшествия въздушния, водния и железопътния транспорт.

Подобни брегове се укрепват със засаждане на дървета, обясни той. По думите на Скробански ежедневно кантонери правят обиколки и оглеждат трасетата.

"Има непрекъснато наблюдение. Вчера един час преди активизиране на тази скална маса, оттам е минал работникът, видял е, никакви признаци не е констатирал. Трудно това нещо може да се долови и установи", заяви той.

При инцидента в сряда нямаше пострадали сред 120-те пътници във влака. Те бяха откарани до гарата в Карлово, а оттам продължиха към Бургас с автобуси.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Niksan
    #3

    Докато в останалата част на Европа, влаковете преминават безпроблемно бариерата от 300км/ч и навлизат все повече технологии позволяващи все по-бърз и сигурен превоз, в милата ни България е много вероятно да се върнем скоро към парните локомотиви. И за това сме виновни само и единствено ние, които търпи една шепа крадлива измет да ни източва парите и здравето ни, нашето и на децата ни. С мирни протести няма да стане.

  2. Milenca
    #2

    Някой знае ли името на пръча министър на транспорта, и директорите на БДЖ, назначени от зелените чорапи? радев какво още умува, и не дава мандат за формиране на ново правителство? Изроди!

  3. Mz/X
    #1

    Неграмотниците потрошиха скъпите локомотиви Сименс Смартрон всеки по 6 милиона. Вече втори се изважда от строя - първия се блъсна в камион миналата година. Достатъчно е където падат камъни да сложат една тел и щом камъка я скъса или докосне, най-близките гари и дори машинистите на близките влакове да получават сигнал и да спират влаковете. Едно време когато бягах от социализма през границата имаше електроника с дълга жица наричана "кльон". Щом беглеца докоснеше жицата граничарите виждаха къде се намира беглеца. Такава система може да пази влаковете от паднали камъни.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.