Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен онлайн

0 коментара
Всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен онлайн

В началото на 2023 година всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е дигитално сключен. Наблюдаваме промяна в нагласата на клиентите, които искат бърз и удобен процес, а благодарение на новите изцяло дигитални възможности за сключване на потребителски кредит, очакванията са ни за съществена промяна в процента на дигитални сделки. Целим всеки 5-и клиент да използва дигиталните възможности при нуждата от кредити, заяви в понеделник Борислав Генов, директор "Банкиране на дребно" и член на управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Една от най-новите дистанционни услуги е и платформата Omnichannel, предоставяща възможност за заявяване и получаване на потребителски кредит до 75 000 лева изцяло дистанционно през приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл, достъпно напълно безплатно през Google Play, iOS и AppGallery.

Процесът при кандидатстване за потребителски кредит е изцяло дигитализиран и не изисква заплащането на такса, а одобрението на индивидуалната оферта при повече от 50% от заявките се финализира до третия час на подаването. Дигиталното кандидатстване е изключително облекчено, като изискваните лични данни от потребителите са намалени до 90%.

Като отличителна специфика при предпочитанията между традиционното и дистанционно сключване на потребителски кредит се очертава размерът на сумата. При дигитално сключените потребителски кредити се отчита по-малък размер на кредита, средно около 5 000 лева, докато за по-големи суми в порядъка на над 18 000 лева се запазва тенденцията за физическа консултация с експерт и посещение на банков офис при кандидатстване за кредит.

Спрямо профила на клиентите не се наблюдават съществени различия при дистанционно кандидатстване за потребителски кредит. Съотношението между мъже и жени е почти равнопоставено, като 58% от мъжете предпочитат дигиталния процес пред 54% за традиционния.

При дамите също се наблюдава сходство в предпочитанията, като 42% от жените кандидатстват дистанционно, а 46% в офис на банката. Относно тенденциите във възрастовото разпределение 40% от клиентите на банката до 37 години предпочитат традиционния процес при придобиване на потребителски кредит, а 50% в същата възрастова група избират дигиталния. Перспективата пред дигиталните услуги е този процент да се покачва все повече, казаха още от УниКредит Булбанк.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.