Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

15 фирми взеха награди за социално-отговорен бизнес

1 коментар

„Овергаз”, „Майкрософт България”, „Джоб Тайгър”, „Нестле България”, „Идеал Стандарт – Видима” и „Идеал Стандарт България” са компаниите с най-добри социални практики през тази година, стана ясно на церемония в сряда вечерта по раздаването на Годишните награди за социално-отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Последните две компании получиха и отличия за “Инвеститор в околната среда”. Втората и трета награда в тази категория взеха „Кумерио Мед” за  грижата за възстановяване на околната среда в района на дейност на компанията и „Екопак България”, които почистиха неконцесионираните плажове в Созопол преди началото на туристическия сезон.

„Данон-Сердика” взе специалната награда ‘ENGAGE’ на Принца на Уелс Чарлз, който е член на форума. Отличието е за успешното ангажиране на всички служители в  активната социална политика на фирмата.                                                                                                                  

„Майкрософт България” стана първа в категорията „Инвеститор в образованието” за подпомагане на учителите в прилагането на нови информационни и комуникационни технологии в образователния процес. Подгласници станаха „Ериксон Телекомюникейшънс България” за учебната база „GSM контейнер” за Техническия университет в София и Винарска изба „Тодоров” за фонда „Галерия на българските таланти” в подкрепа на студентите, изучаващи музика и изобразителни изкуства.

„Джоб Тайгър” и „Нестле България” станаха „Инвеститор в човешкия капитал” за форума „Кариери 2005 – Добра кариера, Добър живот”. Втора и трета награда получиха Първа инвестиционна банка за обучение и социализация на деца, лишени от родителска грижа в гр. Хасково, и АЕЦ „Козлодуй” за проекта им за оценка и мотивация на персонала.

„Овергаз Инк.” стана „Инвеститор в обществото” за турнира „Овергаз Баскет”.  Втора награда бе връчена на „Рош-България” за проекта им за обновяване на онкологичните лечебни заведения в страната. Третото място зае Радио ФМ+ с кампанията „Убий скоростта – спаси детето”.

Отличените бяха избрани измежду 30 големи компании, подали 40 проекта. Те бяха оценявани от жури с председател Иван Станчов, председател на Фондация “Карин Дом”, и членове Димитър Паница, председател на фондация „Свободна и демократична България”, Красен Станчев, изпълнителен директор на Институт за пазарна икономика, Андрияна Сукова-Тошева, изпълнителен директор на Българска международна стопанска организация (БИБА), проф. Иван Черноземски, национален съветник по здравеопазването, Греди Асса – художник и др.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Чуденка
    #1

    Aбсолютно измислени и изсмукани от пръстите си награди.По-скоро реклама за организаторите, тщестлавие за наградените.Практическата полза е никаква.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.