Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Американската платформа за сравняване на застраховки откри развоен център в София

0 коментара
Снежина Захария, изпълнителен директор на Insurify

Американската платформа Insurify, базираната на технологии с изкуствен интелект за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в София, съобщиха от компанията.

Това е най-новото постижение на бързо развиващата се компания, която отбеляза двоен ръст на приходите на годишна база и увеличи броя на служителите си над 3 пъти през 2020 г.

Развойният център в София е привлякъл екип от 15 софтуерни инженери и експерти поизкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързорастящи пазари.В близкото минало, екипът беше част от една от най-големите мета търсачки за самолетнибилети - Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 г., заради негативното влияниена Covid-19 пандемията върху международните пътувания.

Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев. Преди това той водеше разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner.

"Отварянето на софийския офис е признание за таланта и уменията на българската технологична общност, която получава възможност да се включи и развива професионално в глобалния контекст, където Insurify е позиционирана", казва Халачев.

Платформата Insurify е ръководена от българите Снежина Захария, която е основател и главенизпълнителен директор на компанията и Тодор Кирязов - съосновател и главен продуктовдиректор.

Захария създава компанията през 2013 г., след като лек автомобилен инцидент яизправя пред високи цени и разочароващ опит в пазаруването на автомобилни застраховки.Тя вижда  неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт, където мигновено и персонализирано сравняваме застрахователни продукти.

До моментаплатформата, чиято цел е да бъде най-предпочитаната и всеобхватна на пазара, епомогнала на над 4 милиона потребители да спестят средства и лесно да избератзастраховката, от която имат необходимост.

"Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез негопродължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за автомобилно, жилищно иживотозастраховане", казва Снежина Захария, главен изпълнителен директор на Insurify.

Insurify (insurify.com) работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Отскоро компаниятазапочна да предлага и интегрирани застрахователни услуги, като осъществи важнопартньорство с Toyota. В резултат на това сътрудничество, клиентите на Toyota могат дасравняват застрахователни полици за автомобили с персонализирани предложения,захранени от базата данни на Insurify.

Базирана в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ, Insurify е платформа за съпоставяне назастраховки за автомобили, недвижимо имущество и живот, която помага на потребителитеда спестят време и пари.

Компанията успява да продаде застраховки с покритие на стойност 170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига 20-кратен ръст на приходите си от 2016 г. насам и печели многобройни награди на застрахователната индустрия.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.